Wpis z mikrobloga

Drogie @ING_Bank_Slaski . Jestem już nieco w desperacji. Przed świętami poszedłem do oddziału, żeby zamówić kartę kurierem bo zależało mi, żeby dostać ją przed nowym rokiem bo 2 stycznia wyjechałem za granicę. Z tego powodu musiałem zastrzec starą, bo nie można mieć 2 kart do rachunku. Zostało pobrane 50 zł za kuriera.
Karta oczywiście nie doszła, dostałem numer listu przewozowego gdzie jak byk pisze, że karta z powodu błędnego zaadresowania została zwrócona do nadawcy.

Obecnie jestem bez dostępu do środków finansowych za granicą, a nikt nie odpisuje na moje wiadomości w ING Online od 3 dni.
Zasadniczo to już nie wiem jak mogę dostać tą kartę skoro będę za granicą co najmniej jeszcze miesiąc a podobno pierwsze użycie karty musi być w Polsce. (tego też już nie mogę potwierdzić, bo na infolinii dostałem inną informację niż w Wiadomościach ING Online).

W skrócie tl;dr zapłaciłem extra za kuriera, żeby dostać kartę przed nowym rokiem, i nie mam karty a najbliższy czas spędzam za granicą, gdzie nie mam dostępu do swoich środków finansowych, bo nawet nie mogę wysłać Western Union, bo zastrzegłem kartę którą zjadł mi bankomat.

#banki #ingbankonline #ing
  • 15
  • Odpowiedz
@BeKindAndHumble: spróbuj założyć konto revolut. Możesz tam przerzucić środki ze swojego konta i mieć do dyspozycji wirtualna kartę kredytową lub zamówić tanim kosztem fizyczną
  • Odpowiedz
@BeKindAndHumble Przykro nam, że nie otrzymałeś karty w wyznaczonym terminie. Jeśli już wysłałeś zgłoszenie w Moim ING, wyjaśnimy to dla Ciebie. Na podstawie reklamacji dokonamy zwrotu naliczonej opłaty za kuriera.
Jeśli Twoja sprawa wymaga dodatkowych wyjaśnień, może to wpłynąć na czas odpowiedzi na Twoją wiadomość w Moim ING.

Jeśli posiadasz naszą aplikację Moje ING mobile i telefon z systemem Android 4.4 lub wyższym z funkcją NFC, zainstaluj kartę Mastercard w telefonie. Dzięki
  • Odpowiedz
@xzxzz tu raczej chodzi, mi o fakt, że nie dostałem nowej karty a cisza z strony banku. Starą jak mi zjadł bankomat mogłem sobie chociaż WU zrobić bo pamiętałem całą kartę numery i CVV na pamięć, ale nie można zamówić nowej karty i korzystać z starej. Nie chcę dodatkowych usług, bo wolę jedną kartę, przypisaną do konta osobistego i przelewam na nie kiedy potrzebuje wyciągnąć sobie jakieś kwoty.

@ms93 sprawy biznesowe/praca. Mam
  • Odpowiedz
@BeKindAndHumble: Masz nauczkę, że trzeba mieć więcej niż jedną kartę. Szczególnie, gdy się jedzie za granicę.
Zamów sobie kartę jeszcze raz na adres rodziny albo znajomego w Polsce, a potem niech ci prześlą dalej.
  • Odpowiedz
@ms93 miałem w planach kupić którąś połączoną z kryptowalutami, aczkolwiek wieść gmina niesie, że VISA poblokowała wszystkich providerów tych usług. (http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/bitcoin-visa-cards-cryptocurrency-lock-prepaid-latest-a8144706.html)

Wygląda na to, że teraz tylko zostaje localbitcoins i pochodne dopóki nie dostanę karty.
Poza tym ING ma możliwość wysłania kurierem za granicę, więc chętnie bym skorzystał z tej usługi, ale niestety nikt mi na te wiadomości nie odpisuje, więc nawet nie mam jak poznać moich obecnych opcji.
  • Odpowiedz
@BeKindAndHumble Jeżeli jeszcze nie otrzymałeś odpowiedzi na swoją wiadomość to możesz się skontaktować telefonicznie z naszymi specjalistami pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzą oni opcje o które pytasz. My niestety nie jesteśmy w stanie tego zrobić przez wykop.
  • Odpowiedz
@ING_Bank_Slaski mógłbym, ale 8 PLN / min za roaming + fakt, że jedna rozmowa z wami trwa średnio około 30 min (bo jak byłem w kraju dzwoniłem dwukrotnie i uzyskałem nieprawidłowe informacje), jakoś utwierdza mnie w myśleniu, że rachunek telefoniczny za 240 zł nie załatwi mojej sprawy.

Zadzwoniłbym z Skype/Hangouts na numer stacjonarny, ale oczywiście nie mam karty, żeby podładować, bo tadam, zablokowałem starą kartę i nie mogę mieć dwóch kart do
  • Odpowiedz
@ING_Bank_Slaski niestety zwątpiłem. W listopadzie piszą Państwo do mnie, że wysyłka za granicę karty kosztuje 135 PLN w wiadomościach. Państwa specjalista dzisiaj w wiadomościach twierdzi, że nie ma wysyłki kart za granicę. Muszę zmienić adres to wtedy wyślą Państwo. Zasadniczo to jest już zabawne, jak dzwoniłem w grudniu na infolinię jedni twierdzili, ze wysłali mi państwo pocztą drudzy, że kurierem (potem okazało się, że jednak kurierem). W wiadomościach dostaje sprzeczne informacje teraz.
  • Odpowiedz
@BeKindAndHumble: Przepraszamy Cię za rozbieżne informacje, które przekazali Ci nasi specjaliści Nie jest to standard naszej obsługi. Zakładka: Wiadomości jest dodatkową formą kontaktu z naszymi klientami. Nie wszystkie dyspozycje możemy przyjąć na podstawie wiadomości, niektóre wymagają kontaktu telefonicznego lub wizyty w oddziale.

Tutaj niestety nie możemy nic sprawdzić. W tej sytuacji możesz złożyć reklamację. Możesz to zrobić na 2 sposoby:
- kontaktując się z infolinią reklamacyjną pod numerem+48 32 357
  • Odpowiedz