Duke Nukem 3D: 20th Anniversary World Tour jest zajebiste. Gra dostaje mega kopa graficznego dzięki true 3D, nie tracąc jednocześnie nic ze swojego retro klimatu. No i jeszcze dodatkowy, piąty rozdział. Ile ja bym dał, żeby Blood dostał taką reedycję...
@OSH1980: Przecież stare gry z teksturami HD wyglądają kuriozalnie ;d Imho, mody graficzne mają rację bytu tylko wtedy, kiedy za teksturami idzie lepsza geometria i postprocesy, a i to nie zawsze działa. Właśnie dlatego tę edycję Duke uważam za niemal ideał - jedyne zmiany w grafice to widescreen, opcjonalny, lepszy sposób renderowania i również opcjonalny, alternatywny HUD. Chyba jedyny, malutki minus jaki dostrzegam, to brak 4:3.
@Zwanek: O #!$%@?, Duke Nukem 3D na konsoli, to tak jakby jeździć M3ką po bezdrożach. DN3d, tak jak Doom czy Quake były stworzone na PC i to jest jedyna słuszna platforma dla tego typu gier, plus na PC jest od #!$%@? modów, przez co gry się tak szybko nie znudzą jak na konsoli, no i lepiej się celuje. Ale wiadomo, pecety som od pracy a konsole som od grania ( ͡
@supra107: Jezu, jakie #!$%@?. Ty chyba nigdy pada w ręku nie miałeś xD Natomiast dwa pierwsze Doomy i Duke, to jedne z niewielu strzelanek, które na padzie zyskują, a to dlatego, że gry te nie były projektowane z myślą o myszy - celowanie jest mocno umowna a główne skrzypce gra ruch. No i o ile granie na klawiaturze, mimo braku analogów, jest ok, to na myszy feeling jest po prostu upośledzony.
@Zwanek: a ja jestem tą edycją oczarowany. Aż się chce grać! I nie, nie zgadzam się, że stare gry z teksturami HD wyglądają kuriozalnie. Tu mamy DN3D, ale jest np. jeszcze to: http://wiki.alioth.net/index.php/File:FFED3DAJ.jpg
@Haszaks: Nie o to się rozchodzi. Można po prostu grać na pc i rzucać pcmr dla jaj, a można też łazić po wpisach i bóldupić. I to drugie od dłuższego czasu realnie mnie #!$%@?, bo ile razy pytam się o coś związanego z konsolami, to przychodzi jakiś idiota ze swoimi mądrościami i wybucha gównoburza absolutnie niezwiązana z tematem, który poruszałem ¯_(ツ)_/¯ @OSH1980: Ja się raczej nigdy nie przekonam. Rozumiem że
@Zwanek: nie mam zamiaru Cię przekonywać. Każdy ma własne zdanie - to tak jak z pytaniem, jaki kolor włosów jest u kobiety lepszy: brunetka czy blondynka? Mnie się to po prostu podoba i tyle...
#dukenukem #staregry #retrogaming #xboxone #ps4
Komentarz usunięty przez autora
PCMR!
Imho, mody graficzne mają rację bytu tylko wtedy, kiedy za teksturami idzie lepsza geometria i postprocesy, a i to nie zawsze działa.
Właśnie dlatego tę edycję Duke uważam za niemal ideał - jedyne zmiany w grafice to widescreen, opcjonalny, lepszy sposób renderowania i również opcjonalny, alternatywny HUD. Chyba jedyny, malutki minus jaki dostrzegam, to brak 4:3.
Komentarz usunięty przez autora
Natomiast dwa pierwsze Doomy i Duke, to jedne z niewielu strzelanek, które na padzie zyskują, a to dlatego, że gry te nie były projektowane z myślą o myszy - celowanie jest mocno umowna a główne skrzypce gra ruch. No i o ile granie na klawiaturze, mimo braku analogów, jest ok, to na myszy feeling jest po prostu upośledzony.
http://wiki.alioth.net/index.php/File:FFED3DAJ.jpg
@OSH1980: Ja się raczej nigdy nie przekonam. Rozumiem że