Wpis z mikrobloga

Mirki jest tu ktoś z Play kto potrafiłby mi pomóc z załatwienie sprawy? Już dwa miesiące czekam na rozwiązanie sprawy i nic. Oddałem netgear ac810s na gwarancję i po miesiącu okazało się że nie mogą go naprawić i oferują mi jakiegoś huaweia którego wartość jest dwukrotnie niższa, nie zgodzilem sie więc dostałem info że ktoś się skontaktuje żeby zaoferować coś co mi to zrekompensuje i rozwiaze problem. 18stego będzie dwa miesiące odkąd nie mam urządzenia. Co jakiś czas upominam się na infolinii ale oczywiście wieczne zapewnianie że ktoś się odezwie. I co ja mogę teraz zrobić z tym fantem?

#play #lte #internetmobilny
  • 4
@verth zrób przez Play24 nowe zgłoszenie z użyciem słowa reklamacja. Prawdopodobnie dostaniesz odpowiedź, że sprzęt oddałeś na gwarancję i reklamacja niezasadna (+ niesprawność sprzętu nie wpływa na świadczenie usług telekomunikacyjnych), ale może to przyspieszyć całą sprawę.