Wpis z mikrobloga

@elemylinkiniebieskie nie martwie sie tylko pamietam jakie byly zapewnienia. Albo miejsce w bolidzie albo nic.

Teraz zadowalaja go nawet troty jake gwarantowane sa kierowcy testowemu.

Di Resta jako kierowca rozwojowy i testowy spedzal wszystkie weekendy wyscigowe za mikrofonem SKY Sport w 2017 roku.

Tak wiec

XD

Nie wiem czyja jest to wieksza porazka, Rosberga jako tego ktory chce wejsc w szlaki managerskie czy Kubicy bo renka i brak miejsca w bolidzie.
@jablkabanany ale kubica nie jest kierowca wyscigowym wiec wszystko zostaje jak bylo. Jego sytuacja w tej kwestii jest taka sama jak na Hungaroring czy Aby Dhabi procz faktu ze dostal umowe od Williamsa. Williams bedzie musial sie postarac by mu utrzymac superlicencje bo zasady od 2018 sie zmieniaja i sa bardziej restrykcyjne. Di Resta w piatkowych testach nawet nie jezdzil praktycznie bo Massa i Stroll sami tunowali ustawienia pod siebie.
@AmonGoeth nic nie zostaje tak samo, bo ma zagwarantowany udział w testach, pracę z inżynierami w fabryce, symulator - nie musi się już wpraszać do innych teamów (i pewnie jeszcze za to płacić). Co więcej na bank będzie miał kilka treningów. Stroll i Sirotkin to nie Massa, który miał doświadczenie i ogarniał co i jak z ustawieniami.

Jeśli to jest to samo, co miał pół roku temu, to ja nie wiem.

Superlicencja
@jablkabanany: w takim razie do zobaczenia w trakcie sezonu u zobaczymy jak rola Kubicy sie wyklaruje. Bedzie pracowal z inzynierami na rachunek Sirotkina i Strolla. Jestem wrecz bardziej niz pewien faktu ze Sirotkin bedzie bral wszystkie treningi i testy bo to jego pierwszy sezon i ma wiele sobie, zespolowi i potencjalnie nowym kontrahentom wiele do udowodnienia