Wpis z mikrobloga

D. 21 Warszawa

Zgłoszenie nr 165 z dnia 2018-01-17 19:09:21

Imię: D.
Wiek: 21
Miejscowość: Warszawa
Kim jestem?
Jestem D. i jestem pilotem.
Pilotem, nie pilotką, pilotka to czapka:> Studiuję w stolicy inżynieryjny kierunek, również pracuję poniekąd w zawodzie. Odważę się powiedzieć że jestem cicha-woda-brzegi-rwie.

Wygląd
Chyba jestem całkiem wysoka, jakieś 175cm wzrostu. Jestem też szczupła, ale na szczęście nie chuda. Niebieskie oczy i ciemne włosy do ramion. Lubię zadbać o dobry wygląd. Do dżinsów zakładam raczej jednolite bluzki czy sweterki tak by nadać sobie lekko elegancki wygląd. Mimo to umiem ubrać się na luźno i nie przeginam, nie potrzebuję trzydrzwiowej szafy żeby pomieścić swoje ubrania i kosmetyki ;)

Zainteresowania
Uwielbiam wolność i samotność jaką daje mi szybowanie po niebie bez silnika. Pewnie za to pokochałam szybowce i tak już sobie śmigam czwarty sezon maltretując swoimi opowiastkami ludzi którzy nie są z tym powiązani. W swojej pracy pokochałam budowlankę i choć plan na swoją karierę mam inny, będzie ona dla niej perfekcyjnym planem B. Zanim wyjechałam do liceum do innego miasta grywałam w Call of Duty:> Poza tym najgorsze co mi się może przydarzyć to niezabrane z domu słuchawki. Słucham niemalże wszystkiego, od soundtracków przez 'Nightcall' Kavinsky'ego i M83 po starszą twórczość Coldplay.
Ale spokoojnie, jestem kobietą, na dowód tego napiszę że zdarza mi się nosić sukienki.
Od morza o niebo bardziej wolę góry.

Czego oczekuję?
Czego oczekuję? Oczekiwania w tym temacie to powód do częstych rozczarowań, a więc nie za dużo, na pewno nie tego że znajdę tutaj księcia z bajki. Ciekawe znajomości? Być może. Cuda się jednak zdarzają więc dołączam do akcji nie zwracając uwagi na fakt, że każdy mój znajomy który to przeczyta z łatwością stwierdzi, kto siedzi przed laptopem i właśnie to pisze

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?