Wpis z mikrobloga

#orange @OrangeEkspert ...czy planowane jest przywrócenie funkcjonalności bilingu (wykazu połączeń) dla ofert na kartę w "nowym" Mój Orange przez stronę internetową? No i generalnie - czy planowane są jeszcze jakiekolwiek poprawki/dodatkowe funkcjonalności w "nowym" Mój Orange? W porównaniu ze startym to totalna porażka. Np. sporo usług nie ma możliwości włączenia/wyłączenia online - w "starym" Mój Orange wszystko można było zrobić. Większość funkcjonalności zniknęła, nic nie zostało dodane. Zarządzam 6 numerami w rodzinie i jeśli ten wykastrowany interfejs pozostanie na stałe to będę zmuszony przenieść numery do innego operatora. (°°
  • 5
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: ...a czy jest możliwe podanie chociażby mocno przybliżonego terminu, kiedy można spodziewać się jakichś zmian na lepsze? Za tydzień, miesiąc, kwartał, rok? Z tego co mgliście pamiętam, kilka lat temu przy przejściu na "stary" Mój Orange z jeszcze wcześniejszego systemu zarządzania usługami online problemy występowały przez ponad rok. Obawiam się, że tym razem może to potrwać podobną ilość czasu... ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@Blumchen3Q do końca roku. Nieoficjalnie podobno w 2. Kwartale, ale to się na pewno przeciagnie bo oni Debili w it zatrudniają.

PS. Co do usług masz wyszukiwarke. Biling w aplikacji mobilnej jest dostępny. Oficjalnie mogą Ci napisać, że pracują, nie wiedzą kiedy, ale mają nadzieję, że jak najszybciej.
  • Odpowiedz
@Clear: Tego się obawiałem... Kilka miesięcy mogę jakoś to przetrwać, ale do 2019 roku czekać nie wiem czy będę miał cierpliwość. Co do aplikacji mobilnej - odpada, tak jak pisałem - zarządzam numerami różnych osób z rodziny, więc potrzebuję "wygodnego" rozwiązania.
  • Odpowiedz
  • 0
@Blumchen3Q nie masz smartfona? Bo jak masz to jest dość wygodne. Choć podobnie jak stary serwis, aktualizacja danych wola o pomstę do nieba. Po dodaniu numerów, przełączanie jest dość szybkie.

Ja nadal jadę na starym serwisie. I ta zmiana jest konieczna, tylko ze oni nic nie testują tylko wprowadzają zmiany gdy jeszcze połowa rzeczy nie działa prawidłowo. No ale to Orange.
  • Odpowiedz