Wpis z mikrobloga

@9000dk: O, dzieki, nie trafilem :) Zdecydowanie najlepsza czesc, i chyba jedyna co byla symulatorem a nie zrecznosciowka dla ludzi majacych bonera na kolorki i nitro.
Pamietam jak ciezko bylo to auto prowadzic, wsciekle szybkie, ale jeden blad i... a z tego co pamietam na naprawde prostych trasach niektorzy potrafili tym pokonac GT1 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@DryfWiatrowZachodnich: w trybie kariery można było robić modyfikacje każdego wozu, były chyba trzy levele ;) po tych modach to dopiero zapinały te Porschaki. A Tobie chodzi chyba o 993 Turbo, jedyny wóz który w sumie był w stanie objechać właśnie GT1, oczywiście po modach :) w trzeciej fazie miał taki ogromny spoiler :D chyba sobie dzisiaj odpalę NFS Porsche...
@9000dk: A faktycznie, pomylilem, od lat nie gralem :D
Te mody to byla esencja gry, jak sie zaczelo jezdzic na "wlasnych", z topowymi czesciami, ustawionymi pod siebie to powrot do niezmodowanych co najmniej bolal.
A te 3 levele modyfikacji to nie byly po prostu 3 ery rozwoju z trybu kariery? Co 1 "fabularny" wyscig oznaczal +1 rok?
@DryfWiatrowZachodnich: z tego co pamiętam to nie - przy zakupie wozu była od razu możliwość wykonania wszystkich trzech etapów, pod warunkiem że miało się na to środki ;) a co do wyścigów i upływu lat to chyba też było jakoś tak, że po danym wyścigu czas posuwał się nawet o kilka lat, do premiery jakiegoś ważnego lub nowego modelu także nie było zasady. Zabrakło mi tylko modelu 924 i 924 Turbo(w