Wpis z mikrobloga

Jestem laikiem, nigdy nie miałem do czynienia z programowaniem (chyba że jakieś podstawy HTML w gimbazie i później WordPress, ale to przez gotowy panel), a chciałbym zrobić jakieś kursy i zdobyć umiejętności, które są teraz w cenie. Polećcie coś wartościowego od podstaw i za niedużą kasę, nie wiem, np. #udemy? #kursyudemy

Raczej nie jestem typem ścisłowca, więc bez przesadnego szarżowania, wiem że przydałyby się konkrety, ale dopiero wchodzę w temat, przydałaby mi się też jakaś piguła informacji, żeby odróżnić języki programowania od front-endu, itp.

W skrócie: co teraz nie jest skomplikowane ani nie wymaga papierka z uczelni, a opłaca się umieć? #programowanie
  • 11
@cuphead: teraz w webie wszystko jest skomplikowane, zazwyczaj nie wystarczy znajomość czystych języków ale również musisz znać szereg frameworków, bibliotek, technologi pośrednich itd.

Jeśli Wordpress Ci się podobał to jest też mnóstwo świetnie płatnych stanowisk pod tytułem Wordpress Developer. Kryje się pod tym zazwyczaj Full-stack Developer czyli musisz znać zarówno front jak i backend + oczywiście całe środowisko Wordpressa ;-)

W cenie jest specjalista w każdej z technologii webowych, wszędzie
@pepepanpatryk gościu, od tego mam wykop, żeby dostać zwięzłą odpowiedź w 10 minut zamiast przekopywać neta czy tag i właśnie takich nudziarzy, których szczypie anus, bo wpis żółtodzioba się powtórzył

Będę chciał na poważnie zgłębić temat to zrobię research, nawet tego jeszcze nie zacząłem więc pudło szeryfie, a jak nie masz ochoty komuś pomóc, to przewijaj albo sam zmykaj i pisz tam dalej swój #!$%@? w kosmos kod
@cuphead: ja ze swojej strony polecam dobre (podkreslam dobre) kursy na Udemy :) Nie sa to tylko gole filmy wideo, ktore mozna bezmyslnie ogladac ale rowniez ciekawe zadania, problemy czy projekty do zrobienia. Ze swojej strony polece ci dwa kursy:
- The Web Developer Bootcamp
- The Complete Web Developer in 2018: Zero to Mastery