Aktywne Wpisy
mirkiswirki +72
Aktualnie mam 32 lata i przez chwilę zastanowiłem się nad tym co będzie zawodem przyszłości.
Ale żeby coś przewidzieć trzeba zrozumieć dotychczasowe trendy i tak sobie myślę kto wygrał życie, a kto przegrał.
Lata 1990-95
Czasy dzikiej prywatyzacji, otwarcia granic, zmian politycznych
+ kto znał angielski lub miał studia wygrał życie (rynek pracodawcy ale wykształconych niewiele)
+ kto otworzył firmę import export (brak towarów zachodnich i w ogóle każdych)
+ kto zakupił
Ale żeby coś przewidzieć trzeba zrozumieć dotychczasowe trendy i tak sobie myślę kto wygrał życie, a kto przegrał.
Lata 1990-95
Czasy dzikiej prywatyzacji, otwarcia granic, zmian politycznych
+ kto znał angielski lub miał studia wygrał życie (rynek pracodawcy ale wykształconych niewiele)
+ kto otworzył firmę import export (brak towarów zachodnich i w ogóle każdych)
+ kto zakupił
ChwilowaPomaranczka +162
Drogie dzieci, nie bajtujcie na wykopie bo was zmiecie z planszy xD Dzwoniono właśnie do mnie z Komendy rejonowej Warszawa Ochota celem stawienia się na komendzie i złożenia wyjaśnień w sprawie mojego małego bajta xD mam być o 16. Wgl jakim cudem ustalono moją tozżsamosc w ciągu 2h? @a__s wy te dane użytkowników rozdajecie na priv czy co? Dajcie plusa a zawolam co mi powiedzą i co ja powiem im. #wykop #
Misiaczki, mam problem z pracą magisterską.
Porównuję w niej silniki graficzne do tworzenia gier, które mają możliwość kompilowania na różne platformy.
Dodatkowo, mam wybrać dwa z nich w których stworzę przykładowe gry (logiczne, proste fpsy).
Pierwszy wybór to Unity, znam dość dobrze.
Jeśli chodzi o drugi silnik to zastanawiam się miedzy następującymi:
- Unreal Engine 4
- CryEngine 3
- Blender Game Engine
- OGRE
- Godot
I teraz moje pytanie, który z wymienionych silników, będzie najłatwiejszy do nauki/zaimplementowania prostych gier.
Z zawodu jestem Javowcem, a wiadomo c# jest bardzo podobny do Javy, więc może CryEngine (C# skrypty).
Z drugiej strony UnrealEngine posiada dużo gotowych blueprintów, sam też znam podstawy c++.
Proszę Was o pomoc w wyborze
A jesli chodzi o łatwość, który wybrać?