Wpis z mikrobloga

Jest sens myśleć o roku w plecy, żeby przenieść się na infę na UG? Obecnie studiuję Elektronikę i Telekomunikację na PG i nie zrozumcie mnie źle, nie jest tak, że polibuda taka straszna, ETI ciężko i w ogóle, bo skończyłem pierwszy semestr bezproblemowo, bez poprawek, ze średnią 4.3, z podstaw programowania miałem 5, piszę sporo rzeczy dla siebie i głównie interesuję mnie algorytmika i programowanie, dlatego nie jestem pewny czy jest sens się męczyć z dużą ilością elektronicznych/sieciowych przedmiotów, jeśli to wiedza, która nie zakraja konkretnie o to co chcę robić. Na infe na PG nie dałbym się rady raczej przenieść, ani startować za rok, bo z matur pisałem infe/fizyke/matme, wszystkie widełki 60-70%, w zeszłym roku prawie się dostałem, ale musiałbym mieć bliżej 80% niż 70%, więc w tym jeszcze mniejsza szansa. Matury nie poprawiam. Co myślicie? tl;dr Rok w plecy i infa (licencjackie) UG czy dociągnąć te 2,5 roku, mieć inżyniera i wtedy praca+magister zaocznie, wtedy już może na infie PG. Innych opcji nie rozważam, wiem, że zaoczne/praca na 1 stopniu to też ciekawy pomysł, ale wolałbym te dzienne.
#programowanie #matura #pg #ug #eti #studbaza
  • 14
@niepamietamstaregokontaxd programuj dalej dla siebie, twórz sobie portfolio na githubie i naucz się mówić o swoim projektach. Aplikuj na staż jako junior dev w okolicach lata. Studia nie naucza Ciebie programowania a jak się przeniesiesz masz rok w plecy. Dla mnie to zostan tu gdzie jesteś.
@niepamietamstaregokontaxd: profili tych dwóch konkretnych uczelni nie znam, ale jeśli nie będziesz w przyszłości programował rakiet kosmicznych lub robił czegoś bardzo ambitnego, to co za różnica, czy na polibudzie elektronika czy na uniwerku teoretyczna matematyka (ja akurat wolę elektronikę). Na każdych studiach jest materiał, który w przyszłości pewnie się nie przyda. No chyba, że na poważnie chcesz iść w algorytmikę, to faktycznie matma pewnie bardziej przydatna. 90% programistów i tak kończy