Wpis z mikrobloga

Chciałam odebrać przekaz western union przez bankowość internetową PKO BP (mam tam konto i jest tam taka opcja zwana „Odbierz przekaz Western Union).

Transakcja niemożliwa, spróbuj w innym terminie


Luz, próbuje więc w innym terminie. Nic. Idę do banku odebrać osobiście - nie ma przekazu o tym numerze. Inny oddział banku - to samo. No to inny bank - to samo.
Dzwonię na infolinię PKO - opisuję całą sytuację od początku - to samo, nic się nie da zrobić, nie ma przekazu o takim numerze.
Dzwonię na infolinię western union - od dwóch tygodni nie ma możliwości odebrania przekazu western union w PKO BP, tym samym próbując go odebrać przez internet - zablokowałam przekaz (ʘʘ)

Zajebisty jesteś PKO, nawet na głupiej infolinii ludzie nie mają o tym pojęcia, przez Was kolejne koszty (po przekaz musi wrócić, trzeba nadać go ponownie i oczywiście ponownie zapłacić). Udostępniacie w bankowości internetowej możliwość odebrania przekazu western union, gdzie od dwóch tygodni skutkuje to blokadą całego przekazu a Wy o tym nawet nie wiecie albo nie chcecie informować swoich klientów. Nie polecam ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#gorzkiezale #zalesie #banki
  • 12
@efceka: 8 lat tam mam konto, nigdy takiego czegoś nie miałam. Zresztą - nie ma banku idealnego.

@ms93: ogólnie jest reklamacja złożona na brak możliwości odebrania przekazu w PKO, jestem ciekawa jak na to odpiszą. Western Union nic tu nie zawinił, bo to bank mi umożliwia opcję odbioru przekazu na swojej stronie, mimo iż nie da się tego zrobić. PKO powinno usunąć tą opcję z panelu dwa tygodnie temu.
@kicioch: Przepraszamy za kłopoty - z poziomu wykopu nie jesteśmy w stanie stwierdzić, czy problem jest po naszej stronie . Chcemy jednak wyjaśnić sytuacje - prosimy o złożenie reklamacji, najprościej w iPKO zakładka "Wiadomości".
@EkspertPKO: A jesteście w stanie stwierdzić czy informacje podane przez Western Union dotyczące tego, iż nie będzie można odbierać przekazów od nich poprzez serwis iPKO są prawdziwe?
@kicioch Ostatnie informacje jakie na temat zmian w odbiorach przekazów posiadamy, to, że jeżeli przekaz o którym mowa został nadany USA, Kanadzie lub Australii jego wypłata jest możliwa w placówkach oraz bankomatach (niedostępna w serwisie iPKO i IKO).
@EkspertPKO: Problem polega na tym, że serwis iPKO oferuje taką możliwość - jawne wprowadzanie klientów w błąd. Dajecie możliwość odbioru takiego przekazu, nie ma żadnej informacji na temat skutków odbioru takiego przekazu, a skutki są niestety takie, że cały przekaz zostaje zablokowany i jedynym rozwiązaniem jest to by nadawca zadzwonił na infolinię WU w USA oraz odblokował przekaz, wtedy on wraca do nadawcy i musi zostać nadany ponownie. Nie mają o
Witam serdecznie,
ja również mam bardzo poważny problem z odbiorem przekazu z Western Union. U mnie sytuacja wygląda troszkę inaczej. Również na samym początku pojawiały się komunikaty
,,Transakcja niemożliwa, spróbuj w innym terminie,,
i również próbowałam kilkakrotnie. Aż się udało, ale.... w statusie, typie przekazu widnieje ,,ODEBRANY,,.Czyli pieniądze jeszcze tego samego dnia powinny znaleźć się na moim koncie. A tu ZONG. NIC. Stan moich środków na koncie ani ,,DRGNIE,,. Jeszcze tego samego