Wpis z mikrobloga

Zobacz sobie koszt rozrządu w 2.0T to jajko zniesiesz.


@NewEpisode: @saperq:
Tylko ,że jak już zrobicie ten rozrząd to macie spokój na 250 000km. Rozrząd w 2.0t to jeszcze pikuś w 2.8t to już jest wydatek.
Najgorsze ,że w PL SAABy są zajechanymi trupami i każdy będzie chciał was zrobić w #!$%@?. Jak już będziecie kupować to nie ufajcie nikomu, nawet fanom marki.
Jak już chcecie SAABA koniecznie w benzynie
  • Odpowiedz
@NewEpisode:
@thampel5: właśnie widzę. 1200zł to nie jest jakaś zawrotna kwota. To raptem 2x tyle ile płacę za rozrząd w 2.0i 16v Citroen c4 GP. Myślałem o kwocie rzędu 5000zł to jest to zawrotna. Zresztą rozrząd wymieniam co 5-8 lat. Jakbym miał wymieniać razem z olejem, to wtedy byłby problem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Części 1600zł, robocizna u mojego mechanika 600-700zł. Czyli 2200-2300zł. Teraz za całość płaciłem 1200zł. Także prawie 2x tyle, ale chyba łańcuch dłużej wytrzyma niż pasek. Pasek co 100-140k wymieniam. Czyli mówiąz prawdę raz na moje użytkowanie ( 5-8 lat) i sprzedaję auto.
  • Odpowiedz
Części 1600zł, robocizna u mojego mechanika 600-700zł. Czyli 2200-2300zł. Teraz za całość płaciłem 1200zł. Także prawie 2x tyle, ale chyba łańcuch dłużej wytrzyma niż pasek. Pasek co 100-140k wymieniam. Czyli mówiąz prawdę raz na moje użytkowanie ( 5-8 lat) i sprzedaję auto.


@saperq: Dokładnie, na cały okres użytkowania powinieneś mieć spokój. Jeśli chodzi o ceny części to w porównaniu do BMW, SAAB raczej jest tani. Natomiast jeśli porównać do takiego Peugeota
  • Odpowiedz