Wpis z mikrobloga

@xyz23: O ciekawa sprawa taka konwersja. A chcesz robić pełnego elektryka czy wspomaganie?
Fajne są elektryki z ładowaniem z górki, ale wg mnie niewspółmierne koszty do zysków, pewnie wynika to z niezbędnej miniaturyzacji - wszak gdzieś to trzeba upchać.
@macabrankov: jeździłam na takim właśnie, który ładował się jadąc z górki, zakładałam że wszystkie elektryki tak mają, nie znam się jestem laikiem. Wiem, że mój rower jest super wygodny i dlatego wolałabym zrobić jego upgrade do wersji elektrycznej, niż kupować elektryczny.
@xyz23: Wiem, że markowe gotowe rozwiązania takie coś posiadają i z definicji - silnik elektryczny wytwarza prąd. Ale koszt na pewno wtedy rośnie - nie wiem czy nie musi być inny rodzaj silnika, a już na pewno elektronika sterująca ładowaniem.
Z tego co widzę, zestawy to od 2500 zł + akumulator, więc pytanie czy to ma sens ekonomiczny na ten rok czy półtora.
@xyz23: Nei słuchaj ludzi którzy mówią że trzeba robić formę do jazdy bo nie mają rozwiązania na Twój problem. Forma nie spadnie z nieba więc w tym momencie nie mają rozwiązania. Dodatkowo co innego jest jeździć po płaskim Poznaniu 10km w jedną stronę a co innego pchać rower z dzieckiem pod górkę, gdzie zestaw dziecko plus rower waży ponad 40kg.

Jeżeli chcesz przerabiać rower to jest to zły pomysł. Lepiej zainteresuj
Pobierz ultraoptymista - @xyz23: Nei słuchaj ludzi którzy mówią że trzeba robić formę do jazd...
źródło: comment_YVY5as5bg7iT7KRYiaILzqHWQ1v6sMuv.jpg
@ultraoptymista: @KalaFFior: @JusTQL: dzięki Wam bardzo za konkretne i rzeczowe komentarze :) Rower mam wygodny, Electra Cruiser, najtańszy model, z przerzutką w tylnym taką starszego typu. Kupiłam ten rower ze względu na chory kręgosłup - jeździ się na nim inaczej niż na normalnym rowerze. Płaska stopa, proste plecy i szeroka kierownica jak w motorze chopperze. Nie produkują tego modelu jako elektryk, zresztą rower Electra elektryczny to wydatek 8k w