Wpis z mikrobloga

Zaginął mi telefon, który szedł PDM. 60 dni odczekałem i napisałem do supportu. Otrzymałem taką odpowiedź:

We are sorry to hear that your order *** was lost in transit.

Since you did not buy the shipping insurance, we suggest you contact your local post office and request an official document proving the parcel was lost in transit.

We will launch an investigation on this issue by checking the document and then provide you a solution at the soonest.


Co zrobić? Chcą jakiś dokument potwierdzający zaginięcie paczki. Płaciłem przez PayPal. Skorzystać z ich ochrony?

#banggood
  • 14
@Vestaul: mialem tak samo tylko inna reakcja sklepu. warto zapytac na poczcie czy ci cos takiego napisza. zostawialbym paypala jako ostatecznosc. moze tez jak napiszesz znowu to trafisz na innego typa w supporcie ktory jest bardziej przyjazny.
UPDATE:
Założyłem spór na PayPalu, jakoś 2 wiadomości wymieniłem z #banggood i urwał się kontakt (nie odpisywali). Po tygodniu od ich ostatniej odpowiedzi przekształciłem spór w roszczenie, opisałem wszystko dokładnie i PayPal po 4 dniach oddał mi całą kwotę na ich saldo (płaciłem kartą)