Wpis z mikrobloga

Dzień dobry drogie Mireczki. Mam mały problem. Kupiłem na początku grudnia 2017 kartę graficzną rx 580 4gb (jedną sztukę nie jestem górnikiem) Na początku lutego karta przestała działać w trybie 3D (po prostu znikał obraz - żadnych artefaktów) chodziła tylko na zegarach 2D można było pograć w sapera i przeglądać wypok. Oddana na gwarancję w #sferis Po miesiącu dostaję info gwarancja rozpatrzona pozytywnie i mogą mi oddać pieniądze. Lub mogę kupić nową i dopłacić lub zwrócą mi różnicę w cenie. Tylko problem jest taki że kupiłem ją za ~1100 a teraz nie dość że mają w sklepie tylko 2 karty serii RX to obie to 580 8gb po ponad 2000zł. Jednym słowem sprzedaliśmy twoją kartę za 150% ceny i nic nam nie zrobisz a jak chcesz nowe gpu to dopłać. Czy ja jestem nienormalny że oczekuję naprawionej karty a nie zwrotu pieniędzy? Wołam @SferisPL
  • 1
@Siamang1: Taki regulamin, w pierwszej kolejności wymiana na ten sam model jeśli jest dostępny (niezależnie od ceny), jeśli nie to dopłata/zwrot różnicy przy wyborze produktu z oferty. Ciężko wymagać wymiany na ten sam produkt, zwłaszcza że często jest już wyłączany z oferty po paru miesiącach. Nie ma też co sklepu obciążach przy wadliwych produkatach, nie oni są producentem