Wpis z mikrobloga

Przypadkiem AI nie miała losowych rzutów jeśli chodzi o wypowiadanie wojny?


@CorTuum: A Ty od razu po narodzeniu potrafiłeś prowadzić samochód? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Co to ma do rzeczy?


@CorTuum: Że Civ1 była tak niesamowitym krokiem w historii gier, że stała się wzorem dla całej generacji gatunku.
Nie wyklucza to pewnych niedociągnięć, które dotykają nawet zaawansowane i dojrzałe produkcje - a co dopiero takie pionierskie dzieło.
Dlatego wszyscy zgadzamy się że jest to gra niezwykła, chociaż zdajemy sobie sprawę z niedoskonałości. Jednak pozytywny bilans jest tak wielki, że nie można zdejmować tej produkcji z piedestału
  • Odpowiedz
@Sandman:
Ciężko mówić o strategii 'do dziś grywalna' której aspekt interakcji z komputerem opiera się rzucie kostką. Strategie trudno budować na losowości ogółem. Niezależnie ile rodzin uratowała od głodu czy wojen a ilu ludziom odmieniła życie, jakoś wątpię czy ta część jest aż ponadczasowa.
O ile pamiętam, to dyplomacja zawsze była dość kiepska w tej serii, Paradox robił to lepiej (ze swoją garścią problemów) jeśli chodzi o czytelność i poziom złożoności.
  • Odpowiedz