@piotrek-ry: Bez aktualizacji to tez bylo straszne gowno. Debilne niepotrzebne czasy ladowania, idiotczne mechaniki, rozrzedzenie graczy przez dziesiàtki niepotrzebnych trybow, automatyczne niepowodzenie napadu jesli ktos z graczy zginie, mnustwo mozliwosci przeszkadzania w grze innym graczom. Trzeba byc idiota àby z gotowej rewelyjnej baźy pod gre zribic takiego potworka.
@piotrek-ry: ja z online korzystałem tylko by samemu sobie pograć i pojeździć z własną postacią. Ale ceny wszystkiego tam to masakra była, chociaż pomogło, że chyba jakiś cheater wsiadł do mojego auta zespawnował miliony dolarów na jego dach :P
@piotrek-ry: Druga osoba ma wadę wymowy i strasznie źle się tego słucha.
Co do GTA Online, to największą wadą jest brak wyszukiwarki serwerów i możliwości stawiania ich. O ile gra prężniej by się rozwijała, jakby na przykład można było jak w SA-MPie uczyć się programowania tworząc własny tryb rozgrywki, który by zmieniał formułę niedopoznania.
Drugi problem to sama mechanika gry i balans. Postacie są ociężałe, przewracają się lub blokują na obiektach
największą wadą jest brak wyszukiwarki serwerów i możliwości stawiania ich.
A FiveM, GT-MP czy GTA Network? Wszystkie te modyfikacje działają na podobnych zasadach jak SA-MP czy MTA i z tego co wiem, wszystkie otrzymały zielone światło od R*.
@MerytorycznieNiepoprawny: Mi brakuje tam najbardziej kreatora misji robionych przez użytkowników, ale takich z prawdziwego zdarzenia, fabularnych, a nie jakiegoś deathmatcha - coś jak DYOM do GTA San Andreas - niektóre misje z tamtego moda to były naprawdę perełki. No i dodałbym jeszcze że przez GTA Online nigdy nie wyszedł obiecany dodatek fabularny do singla - cały jego content rozbili na DLC do online (głównie Doomsday Heist)
#gta #gtav #gtaonline #gry
Co do GTA Online, to największą wadą jest brak wyszukiwarki serwerów i możliwości stawiania ich. O ile gra prężniej by się rozwijała, jakby na przykład można było jak w SA-MPie uczyć się programowania tworząc własny tryb rozgrywki, który by zmieniał formułę niedopoznania.
Drugi problem to sama mechanika gry i balans. Postacie są ociężałe, przewracają się lub blokują na obiektach
A FiveM, GT-MP czy GTA Network? Wszystkie te modyfikacje działają na podobnych zasadach jak SA-MP czy MTA i z tego co wiem, wszystkie otrzymały zielone światło od R*.
Mi brakuje tam najbardziej kreatora misji robionych przez użytkowników, ale takich z prawdziwego zdarzenia, fabularnych, a nie jakiegoś deathmatcha - coś jak DYOM do GTA San Andreas - niektóre misje z tamtego moda to były naprawdę perełki.
No i dodałbym jeszcze że przez GTA Online nigdy nie wyszedł obiecany dodatek fabularny do singla - cały jego content rozbili na DLC do online (głównie Doomsday Heist)
@NikoHuskie:
Jedyne co FiveM