Wpis z mikrobloga

@piotrek-ry: Bez aktualizacji to tez bylo straszne gowno. Debilne niepotrzebne czasy ladowania, idiotczne mechaniki, rozrzedzenie graczy przez dziesiàtki niepotrzebnych trybow, automatyczne niepowodzenie napadu jesli ktos z graczy zginie, mnustwo mozliwosci przeszkadzania w grze innym graczom. Trzeba byc idiota àby z gotowej rewelyjnej baźy pod gre zribic takiego potworka.
@piotrek-ry: Druga osoba ma wadę wymowy i strasznie źle się tego słucha.

Co do GTA Online, to największą wadą jest brak wyszukiwarki serwerów i możliwości stawiania ich. O ile gra prężniej by się rozwijała, jakby na przykład można było jak w SA-MPie uczyć się programowania tworząc własny tryb rozgrywki, który by zmieniał formułę niedopoznania.

Drugi problem to sama mechanika gry i balans. Postacie są ociężałe, przewracają się lub blokują na obiektach
@MerytorycznieNiepoprawny: Jedna uwaga

największą wadą jest brak wyszukiwarki serwerów i możliwości stawiania ich.


A FiveM, GT-MP czy GTA Network? Wszystkie te modyfikacje działają na podobnych zasadach jak SA-MP czy MTA i z tego co wiem, wszystkie otrzymały zielone światło od R*.
@MerytorycznieNiepoprawny:
Mi brakuje tam najbardziej kreatora misji robionych przez użytkowników, ale takich z prawdziwego zdarzenia, fabularnych, a nie jakiegoś deathmatcha - coś jak DYOM do GTA San Andreas - niektóre misje z tamtego moda to były naprawdę perełki.
No i dodałbym jeszcze że przez GTA Online nigdy nie wyszedł obiecany dodatek fabularny do singla - cały jego content rozbili na DLC do online (głównie Doomsday Heist)

@NikoHuskie:
Jedyne co FiveM