Wpis z mikrobloga

  • 2
@Pieron jakbys znal chocby angielski to bys wiedzial ze to nie jest domena Polakow. Nastepnym razem nie zapomnij koniecznie dodac mema z malpa
  • Odpowiedz
@Maglev: gdyby "celebrytami" były wyłącznie osoby na poziomie Dkm to świat byłby na pewno lepszym miejscem. Szkoda tylko, że reklamuje akurat syf z kompanii, a nie choćby ŻAPA, ale to już moja prywatna opinia.
  • Odpowiedz
@broczapa: a dodatkowo szanuje, bo
- raz że przyczyni się do promocji UNB, a to jest chyba najbardziej wartościowy kanał ogólnotematyczny na polskim yt
- dwa że przyczyni się to może do promocji kultury picia. Pan naukowiec, który nie boi się strzelić piwa po wykładzie to dla studenta na kacu dobry przykład, że można z umiarem.
  • Odpowiedz
@szczym_do_ludzi: nie pewnie, a na pewno :) akurat grupa żywiec, bo o niej wspominałem, nie ma tej kasy mniej, ale też nie potrzebują aż tak reklamy żeby trafić do bardziej wymagającego konsumenta. You know what i mean. A koczkodan to już dalsza konkurencja.
  • Odpowiedz
@Maglev: Mało tego. w święta na TVN Turbo leciał program "TOP 10 POLSKICH WYNALAZCÓW" i tam też @dkm17 się pojawił. Pewnie myślał że wykop go nie przejrzy( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@TRicKYmAn: Trochę się jeszcze obawiam jak będzie z poziomem merytorycznym sponsorowanych materiałów, to co było robione pod World of Tanks to niestety fail.
  • Odpowiedz