Mirki mam problem z audi a4 b6. Od kilku miesięcy świeci mi się żółta kontrolka zużycia klocków. W starych klockach czujniki faktycznie były przetarte. Wczoraj wymieniłem klocki na nowe, a kontrolka nadal świeci. Gdzie dalej szukać problemu? Czy pozostaje tylko skasowanie błędu VAGiem?
@mrbarry Czujnik wpiety? Kabel sie nie urwał? U mnie sie kabel urwał i świeciło to spiąłem ten habelek razem ze sobą, gdy zużyją się hamulce to zawsze mam info od drugiej strony
@mrbarry: niestety nie wiem jak to wygląda w audi ale w BMW przy zmianie klocków trzeba zmienić czujnik (stary się przeciera razem z klockiem i wtedy odzie sygnał o konieczności zmiany). Nie wiem jak to działa w audi ale googlujac wyskakuje bardzo dużo wątków w tym temacie.
@mrbarry u szwagra te czujniki teść odłączył bo można było zwariować , klocki nowe a tu dalej świeci i miga, lub klocki jeszcze z zapasem a tu miga i drze się
Wczoraj wymieniłem klocki na nowe, a kontrolka nadal świeci. Gdzie dalej szukać problemu? Czy pozostaje tylko skasowanie błędu VAGiem?
@mrbarry: Nie da się skasować błędu, bo po każdym odpaleniu silnika znowu się ten błąd pojawi. Jedynie co można to VAGiem wyłączyć funkcję czujnika klocków. Ale po prostu masz uszkodzony kabelek/wtyczkę nie od klocków, a od samochodu. Tam trzeba szukać problemu.
#audi #volkswagen #mechanikasamochodowa #motoryzacja #samochody #pytanie #pytaniedoeksperta #vag
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez autora
@JuneJohn: No właśnie tego nie wiem, dlatego zapytałem czy po tej wymianie klocków, nie trzeba również błędu wykasować VAGiem.
@tejotte: jakiego czujnika?
Komentarz usunięty przez autora
@snwptest: Kontrolka się zapala jak zostaje 1/3 klocka.
@mrbarry: Nie da się skasować błędu, bo po każdym odpaleniu silnika znowu się ten błąd pojawi. Jedynie co można to VAGiem wyłączyć funkcję czujnika klocków.
Ale po prostu masz uszkodzony kabelek/wtyczkę nie od klocków, a od samochodu. Tam trzeba szukać problemu.