TL;DR: Dell mnie (chyba?) oszukał. Co powinienem teraz zrobić, poza zgłoszeniem do Urzędu Skarbowego?
Sytuacja: ok. 10 kwietnia kupiłem laptopa bezpośrednio od Della Polska. Dostałem proformę, zapłaciłem. Przyszedł ~2 tygodnie później, z samym sprzętem wszystko ok.
Nie dostałem do niego oczekiwanej faktury VAT (ani paragonu).
Próby kontaktu z firmą spełzły na niczym. Czat polski (od kilku dni):
Dziękujemy za zainteresowanie czatem firmy Dell. Wszyscy doradcy wyboru produktów są obecnie zajęci pomaganiem innym klientom, więc rozmowa z nimi jest chwilowo niemożliwa. Zamknij okno i ponownie sprawdź dostępność doradcy za kilka minut. Nasi doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:00 z wyłączeniem świąt i oficjalnych dni wolnych od pracy.
Czat angielski (przynajmniej udało się dostać):
Agent: "I understand your concern however please call Poland|Polska +48 22 579 5700 Monday - Friday 8AM to 7PM Local Time."
Telefon kontaktowy: po wybraniu zapytania o sprzedaż automat każe skontaktować się przez stronę internetową i się rozłącza.
Strona internetowa/email: jak na załączonym obrazku. Nie masz numeru, którego ci nie daliśmy? Powodzenia w kontaktowaniu się.
No patrz. A jak mysmy do firmy chcieli kupic +100 laptopow to Dell sie zarzekal, ze sam laptopow nie sprzedaje i trzeba sie z jakims resellerem kontakowac, bo tylko tak mozna
@stormkiss: I tak trzeba było zrobić. O ile support dla sprzętu mają (mieli?) pierwszoklasowy, to zakup u nich to katorga. Kupowałem tu
Nie słyszałem jeszcze o takim problemie (brak jakiejkolwiek możliwości kontaktu ze sklepem, brak paragonu/faktury) w przypadku żadnego z popularnych sklepów internetowych.
@KrzaQ2: O to ciekawe bo ja dostałem fakturę dość szybko, gorzej było z samym laptopem, którego po dwóch miesiącach nawet nie wyprodukowali (mieli na dostarczenie 2 tygodnie, był to preorder i na szczęście udało się zrezygnować), a w sklepach jakimś cudem już się magicznie pojawił.
@stormkiss: Bo tak jest - Dell nie prowadzi sprzedaży bezpośredniej. Zresztą Lenovo i HP też. :D
Nawet kupując przez stronę Della kupujesz u partnera (one system albo it punkt, nie pamieam). Przy większych tematach i tak wysyła zapytanie do najbliższego partnera (o wysokim statusie mimo wszystko).
@stormkiss: @Vasek: Mam gdzieś czy zlecili wykonanie jakiemuś podwykonawcy. Zakupiłem na dell.com.pl, dane konta do przelewu na proformie poniżej, a sama proforma była wystawiona przez "Dell Sp. z o.o."
Bank Handlowy w Warszawie S.A. 41 1030 1508 0000 0005 0006 1006
Zasady i warunki sprzedaży dostępne są na stronie www.dell.com.pl
DELL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 123A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego
Teoretycznie każdy bąbel dyskwalifikuje oponę, ale nie mogę nie zapytać wykopowych ekspertów. Opony nie mają nawet miesiąca, ale #!$%@?łem się w dziurę tydzień temu. (╥﹏╥) Jeździć obserwować czy na śmietnik? #opony #pytanie #motoryzacja
Sytuacja:
ok. 10 kwietnia kupiłem laptopa bezpośrednio od Della Polska. Dostałem proformę, zapłaciłem. Przyszedł ~2 tygodnie później, z samym sprzętem wszystko ok.
Nie dostałem do niego oczekiwanej faktury VAT (ani paragonu).
Próby kontaktu z firmą spełzły na niczym. Czat polski (od kilku dni):
Czat angielski (przynajmniej udało się dostać):
Telefon kontaktowy: po wybraniu zapytania o sprzedaż automat każe skontaktować się przez stronę internetową i się rozłącza.
Strona internetowa/email: jak na załączonym obrazku. Nie masz numeru, którego ci nie daliśmy? Powodzenia w kontaktowaniu się.
Twitter: od 24h cisza
Nie słyszałem jeszcze o takim problemie (brak jakiejkolwiek możliwości kontaktu ze sklepem, brak paragonu/faktury) w przypadku żadnego z popularnych sklepów internetowych.
Nawet kupując przez stronę Della kupujesz u partnera (one system albo it punkt, nie pamieam). Przy większych tematach i tak wysyła zapytanie do najbliższego partnera (o wysokim statusie mimo wszystko).
Listę partnerów znajdziesz tutaj:
https://dell.secure.force.com/partner/spf__partnersearch?c=pl&l=pl_PL
dane konta do przelewu na proformie poniżej, a sama proforma była wystawiona przez "Dell Sp. z o.o."