Wpis z mikrobloga

TL;DR: Dell mnie (chyba?) oszukał. Co powinienem teraz zrobić, poza zgłoszeniem do Urzędu Skarbowego?

Sytuacja:
ok. 10 kwietnia kupiłem laptopa bezpośrednio od Della Polska. Dostałem proformę, zapłaciłem. Przyszedł ~2 tygodnie później, z samym sprzętem wszystko ok.

Nie dostałem do niego oczekiwanej faktury VAT (ani paragonu).

Próby kontaktu z firmą spełzły na niczym. Czat polski (od kilku dni):

Dziękujemy za zainteresowanie czatem firmy Dell. Wszyscy doradcy wyboru produktów są obecnie zajęci pomaganiem innym klientom, więc rozmowa z nimi jest chwilowo niemożliwa. Zamknij okno i ponownie sprawdź dostępność doradcy za kilka minut. Nasi doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:00 z wyłączeniem świąt i oficjalnych dni wolnych od pracy.


Czat angielski (przynajmniej udało się dostać):

Agent: "I understand your concern however please call Poland|Polska +48 22 579 5700 Monday - Friday 8AM to 7PM Local Time."


Telefon kontaktowy: po wybraniu zapytania o sprzedaż automat każe skontaktować się przez stronę internetową i się rozłącza.

Strona internetowa/email: jak na załączonym obrazku. Nie masz numeru, którego ci nie daliśmy? Powodzenia w kontaktowaniu się.

Twitter: od 24h cisza

KrzaQ2 - TL;DR: Dell mnie (chyba?) oszukał. Co powinienem teraz zrobić, poza zgłoszen...

źródło: comment_WFUrWCHD4AR9VQ6SswcpLVhB0NawPmj7.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
No patrz. A jak mysmy do firmy chcieli kupic +100 laptopow to Dell sie zarzekal, ze sam laptopow nie sprzedaje i trzeba sie z jakims resellerem kontakowac, bo tylko tak mozna
  • Odpowiedz
@stormkiss: I tak trzeba było zrobić. O ile support dla sprzętu mają (mieli?) pierwszoklasowy, to zakup u nich to katorga. Kupowałem tu

Nie słyszałem jeszcze o takim problemie (brak jakiejkolwiek możliwości kontaktu ze sklepem, brak paragonu/faktury) w przypadku żadnego z popularnych sklepów internetowych.
  • Odpowiedz
@KrzaQ2: O to ciekawe bo ja dostałem fakturę dość szybko, gorzej było z samym laptopem, którego po dwóch miesiącach nawet nie wyprodukowali (mieli na dostarczenie 2 tygodnie, był to preorder i na szczęście udało się zrezygnować), a w sklepach jakimś cudem już się magicznie pojawił.
  • Odpowiedz
@stormkiss: @Vasek: Mam gdzieś czy zlecili wykonanie jakiemuś podwykonawcy. Zakupiłem na dell.com.pl,
dane konta do przelewu na proformie poniżej, a sama proforma była wystawiona przez "Dell Sp. z o.o."

Bank Handlowy w Warszawie S.A. 41 1030 1508 0000 0005 0006 1006

Zasady i warunki sprzedaży dostępne są na stronie www.dell.com.pl


DELL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 123A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego

przez Sąd
  • Odpowiedz