Wpis z mikrobloga

via Android
  • 1
@MichaelT128 jak technik montowal ten syf to miał ponad 60Mb, powiedział że łączę musi się ułożyć i przez 10dni mogą być problemy bo się łącze musi ustabilizowac. Wyszedł i od tamtej pory ciągle problemy
@bury256 jak Ci przychodzi faktura to masz tam podany numer ewidencyjny klienta. To właśnie ten numer masz podać na infolinii, a pin to na umowie jest nadrukowany
@bury256: Jak ci automat mówi "wybierz 1, wybierz 69" to nic nie wybierasz i po chwili połączy się żywy człowiek. Jak on będzie chciał pin mówisz, że nie pamiętasz (masz prawo zapomnieć) i podasz mu np pesel. Ewentualnie przygotuj umowę i podasz mu numer usługi.
@bury256: Zawsze mam bekę z niektórych ludzi szkalujących orange, wielki pany i somsiady ¯\_(ツ)_/¯ Mam problem, loguje się na stronie orange, ogarniam konsultanta online jeżeli są dostępni i mówię co jest nie tak i czy coś się da zrobić. Podchodząc do rozmowy jak człowiek z człowiekiem wszystko da się załatwić obojętnie gdzie by to było. Ostatnio nie miałem telefonu domowego, głuchy telefon, zgłosiłem, zrobili i po sprawie.