Wpis z mikrobloga

@nabavzbjl: Obecnie od 2 dni nie działa nagrywanie zamówień, nagrywasz i nie rejestruje się, nie dociera na e mail nagranie. Wcześniej był problem z faxem, nie działał z dwa dni. Fax na e mail. Ich pomoc polega na tym, aby na nowo założyć usługi. Tylko, że my mamy kilkanaście oddziałów.
@reddin:

Pracowałem w tej branży wieki temu i pamiętam, że faxy to jest coś, co w VoIP nigdy poprawnie nie działało :) Zbyt wiele zmiennych. Aczkolwiek mówię o standardowym faksie podłączonym pod bramki VoIP, skoro to operator dostarcza usługę kompleksowo (fax2email), bierze za całość odpowiedzialność i ma działać. Na czym polega niedziałanie?

Nagrywania w FCN nie używam. Czy użytkownicy VoIP w Twojej firmie mają służbowe komórki? Pytam, bo jeśli kupisz Softphone
@reddin:
Jeszcze jak miałem firmę w Polsce to korzystałem z usług happycall.pl tylko nie wiem czy oni mają wszystko to co Ci potrzeba, ale chyba tak. Obecnie przeniosłem całą telefonie do angielskiego operatora voip, interfejs mają koszmarny, za to wszystko działa perfekcyjnie, włącznie z powiadomieniami o rozmowach na maila.
@nabavzbjl: Dziękuję Ci za odpowiedź. Specyfika branży u nas jest taka, że mają telefony stacjonarne tylko na oddziałach i fax2email, wszystkie nagrania wpadają do OTRS, powinny. Praca jest zmianowa, dużo ludzi itd. Więc działało długo dobrze, teraz coś zrypali z nagraniami na e mail. Komórki na oddziale mają tylko handlowcy.
@reddin: Lepiej niż w FCN raczej nigdzie nie będzie, bo inne firmy VoIP to firmy garażowe, a operatorzy dostarczający więcej, niż VoIP, mają na głowie ważniejsze awarie, niż VoIP ;) Dzwoń do nich co godzinę i przestań być miły. To zwykle działa.