Wpis z mikrobloga

@bocznica daj mi proszę na priv kontakt do tego magika za wczasu. W tym sezonie kupiłem fz6 i póki co z nią wszystko ok (tfutfu żeby nie zapeszyć), ale z moich obliczeń i książki serwisowej wynika że na początku przyszłego sezonu będę musiał dokonać kilku regulacji
@ProblemM8: @Steven_Hyde: @URBN_Rider: @bocznica: @kameleon321: spuściłem dzisiaj olej aby zobaczyć czy będą jakieś fragmenty świadczące o panewce, zauważyłem jedynie drobniutkie wręcz mikroskopijne elementy (jeśli panewka zobaczył bym jakiejś większe w ten sposób?), co do klekotu przysłuchałem się silnikowi i wydaje mi się ze pochodzi z górnej części silnika. Zaczyna się między 3,4 tys. obrotów.
@el3m: To jest panewka na 99 %, brzmi jak wyrok niestety, ale takie sa fakty. Upewnij sie jeszcze u jakiegoś mechanika czy to na pewno obrócona panewka i jeśli tak, to silnik ląduje na złomie, bo koszta naprawy są większe niż silnik i nie ma gwarancji, że to naprawisz, bo jeśli padła panewka to jest duża szansa, że inne elementy poszły razem z nią.
@el3m: juz ci napisalem co masz zrobic. jak wyeliminujesz napinacz, to drugie co bym zrobil to sprawdzenie sprzegla. zedrzec obudowe, wywalic tarczki i posprawdzac, sprawdzic kosz. ale to dopiero po napinaczu.
@el3m: ta srubka to tylko zaslepka jest, to jest automatyczny napinacz. ten otwor ktory odslania sruba jest po to, ze wsadza sie tam taki kluczyk, ktorym kreci sie w przeciwna strone do wskazowek zegara, tym samym luzujac trzonek napinacza, a potem kluczyk w tej naciagnietej pozycji wsuwa sie w wyciecia w obudowie i zostaje on w pozycji scisnietej. to jest po to, aby bylo go jak zamontowac. po wlozeniu takiego svciagnietego
panewka, myślę nad sprzedaża. Ile mogę wziąć

Fz6 s2 2009r. 35000 przebiegu. Zarejestrowany w PL, opłacony do 2019
Napęd prawie nowy
Opona tył full, przód 1/2
Klocki w stanie dobrym