Wpis z mikrobloga

Mirki! Moja kochana Żona założyła sklep internetowy z pięknymi mebelkami na który chciałbym Was serdecznie zaprosić.
Z tej okazji oczywiście #rozdajo - rozdajemy krzesło, a dokładniej kupon rabatowy na 69 zł za który możecie sobie u nas takie krzesło jak w załączniku kupić lub dołożyć ciutkę do innego jeżeli wolicie ;)
Dla wszystkich Mirków za to kod na -15% na hasło MIRKO, działający do wtorku.
Po prawdzie przyznam też, że od 2 tygodni jak działamy, nie udało nam się zebrać jeszcze ani jednego zamówienia więc bardzo gorąco liczymy na Wasze podpowiedzi co poprawić / ulepszyć / w jaką stronę isć i czy ogólnie sklep i mebelki są fajne. Wiecie jak to jest - wszyscy znajomi zawsze mówią fajne fajne (jakby nawet fajne nie było), a na Mirko można uzyskać szczerą prawdę bez ogródek :)
Pozdrowienia dla wszystkich !
Link do sklepu to oczywiście lukso.pl
lukso_pl - Mirki! Moja kochana Żona założyła sklep internetowy z pięknymi mebelkami n...

źródło: comment_gkyoNeRCJGIdww1nyyUhD5DrGPiWDxsE.jpg

Pobierz
  • 50
  • Odpowiedz
@lukso_pl: Piękna #!$%@? Eames :) W każdym markecie z meblami to mają, świata nie zwojujecie. Ogólnie na #!$%@? można zarobić, ale lepiej iść z trendami, a nie sprzedawać coś co stoi w co drugim domu i wyszło z mody kilka lat temu.
  • Odpowiedz
Wybraliście sobie rynek z dużą konkurencją, która jest w stanie przelicytować Was na każdym froncie. Jeśli nie ma żadnego wektora gdzie Twój biznes jest w stanie stworzyć przewagę ponad już dostępnymi produktami oraz ich linią produkcyjną (wliczając sprzedaż/marketing) to ten biznes nie ma sensu. Przeanalizujcie sobie jeszcze raz czego oczekujecie i jak chcecie to osiągnąć. Łącznie z obecnym stanem rynku w którym operujecie (SME/Retail/e-Commerce/Meble), bo nie chcę Cię zmartwić, ale to jest
  • Odpowiedz
@lukso_pl: zielonka @obozeloginzajety: dobrze was podsumował. Od siebie mogę dodać, ze tu trzeba mocno pracować nad samym brandem, począwszy od nazwy, bo ani to luksusowe, ani oryginalne. Mocny zgrzyt pomiędzy logotypem (może się wydawać to błahe, ale to jeden z najważniejszych elementów wizerunku) i tym co sprzedajecie.

Takie tanie pomysły na biznes weryfikuje się już na etapie analizy rynku.
  • Odpowiedz
SOLIDNE


@lukso_pl: czy za 5 minut możemy spodziewać się nowego konta na wykopie solidnematerialy_pl ? W polityce prywatności macie mnóstwo odnośników do swojego drugiego sklepu. Na pewno przypadkowo więc warto to poprawić.
  • Odpowiedz
@lukso_pl + na stronie głównej w tych panelach na dole raz "Wszystkie produkty" są na środku, raz po prawej. Ogólnie brakuje spójności.

No i... "Najczęściej kupowane" - 1 produkt. Serio? Każdy kto wejdzie na ten sklep i to zobaczy od razu wyjdzie bo to wygląda jakby nie działało albo było jakimś niedorobionym fejkiem. Jak nie macie zamówień to zróbcie jakieś fejkowe, żeby tam się coś wypełniło. Już nie mówiąc o tym, że
  • Odpowiedz
@lukso_pl:

- macie bardzo mało produktów na stronie
- oprócz Eggów to chyba żaden produkt nie ma opisu. Indywidualne opisy są bardzo, bardzo ważne jeżeli chcecie zaistnieć w googlach
- jesteś pewien, że te Eggi to jest wełna kaszmirowa? Mi to wygląda na klasyczne 70% wełny i 30% poliestru. Najtańszy kaszmir jaki widziałem to 1999 zł w detalu.

ilość produktów z jakościowym opisem jest najważniejsza, nie wiem ile czasu jesteście w
  • Odpowiedz
@lukso_pl pierwsza sprawa
Skoro sklep macie od 2 tygodni a design tego krzesła z fotki to był "modny" jakieś 2 lata temu to ja bym się zastanowił nad asortymentem lub targetem. Takie krzesła to teraz na targu w Płońsku można sprzedawać
  • Odpowiedz