Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 57
Boję się że #cyberpunk2077 okaże się nie aż tak wspaniały. Że spaprali na starcie.

#wiedzmin dział się w słowiańskim świecie, walczyłeś z potworami, nieobecnymi w żadnej innej grze. Ludzie z zachodu poznali trochę naszej kultury. Na podstawie polskiej książki to było.

A cyberpunk? Kolejne rozwinięte miasto w USA. Każda futurystyczna gra ma takie. Niczym nie zaskoczy. No i co CDproject wie o modelowaniu kultury Stanów Zjednoczonych? Nie zrobią tego tak dobrze, jak firmy stamtąd. Cyberpunk 2020 też był zachodnią grą, a przecież istnieją polskie systemy fabularne do wykorzystania.

Dlaczego to nie mogłaby być Warszawa 2077? Albo Kraków ze swoimi zabytkami wśród wieżowców. Albo cokolwiek co zwróci uwagę. Przypominam że Cyberpunk 2020 zawierał dodatki na inne miasta. Spodziewamy się czwartego Wiedźmina, a dostaniemy grę pod publiczkę.
  • 51
  • Odpowiedz
Kurła co za żenada jeden hurr durr czemu nie w Polsce a reszta hurr durr brut smrut jesteście wszyscy żałośni, to wizja przyszłości równie dobrze mogą wymyślić ze wszystko jeblo i ostatni bastion ludzkości jest na Saharze, #!$%@? swojego #!$%@? obu stron do rozmowy o grze komputerowej jest tak przykre ze aż wstyd mieć tu konto
  • Odpowiedz
@Antyradek To ze w Wiesku jest element ogolnopojetej slowianszczyzny nie oznacza ze to jest slowianski swiat. Skelige, Nilfgard, bestiariusz i finalnie gon zaczerpniety z Krola Olch.
  • Odpowiedz
  • 3
@Antyradek A tak na marginesie to wiesz że ta cała słowiańskość to wymysł Redów? Nie zaznasz jej za bardzo w książkach bo wiedźmin to tak naprawdę normalne dark fantasy w których występują stwory z innych książek ale są one przedstawione w inny sposób
  • Odpowiedz
@Antyradek: Ale książki słowiańskie nie są i wiedz to. To jest mix kulturowy czerpiący w mitów arturiańskich, kultury celtyckiej i nawet arabskiej. Gra całkowicie poleciała w słowiańskość wbrew temu co było w książkach. Poza tym ciężko nazwać słowianizm naszą kulturą po tylu latach wypierania tego przez chrześcijaństwo.
  • Odpowiedz