Wpis z mikrobloga

Mirki, dajcie dużo plusów bo stawia się pierwszy w życiu dom który zaprojektowałem wraz z kolegą więc się mega jaram. Strasznie podniecającym jest widzieć jak coś rośnie co wyszło w zasadzie z twojej głowy :).

Najlepszą chyba częścią tego projektu jest jego charakterystyka energetyczna. Na studiach w Danii duży nacisk kładli nam na optymalizacje energetyczne budynków, więc stwierdziliśmy że to dobra okazja aby przetestować różne narzędzia których nas uczono oraz namówić klienta do niektórych rozwiązań. Efekt jest taki że koszty eksploatacji (ogrzewanie, ciepła woda urządzenia wspomagające) oszacowano nam na 1,25 zł/m2 miesięcznie. Dom ma 255 metrów więc razem w przybliżeniu nam to daje koszt 330 złotych miesięcznie. Nie mam dużego doświadczenia w tej kwestii, bo to pierwsze nasze podejście do zrównoważonej architektury, ale prawdę mówiąc to jest dla mnie jakiś szał i aż nie chce mi się w to wierzyć. Natomiast nie my robiliśmy to oszacowanie, a zewnętrzna firma, więc też nie ma mowy o nieobiektywności.

Chciałbym także gorąco zaprosić do polajkowania naszej strony na facebooku :) bo jak na razie nasza liczba fanów wynosi okrągłe 0 :(

Bawimy się w architekturę i dopiero zaczynamy. Jesteśmy zupełnie nowi, ale myślę że dosyć ciekawie staramy się przedstawiać nasze pomysły:

https://www.facebook.com/architrectura/

W komentarzu wizualizacje.
Pozwolę sobie co jakiś czas wrzucać relację z budowy :)

#architektura #tworczoscwlasna #budownictwo #budujzwykopem
peetee - Mirki, dajcie dużo plusów bo stawia się pierwszy w życiu dom który zaprojekt...

źródło: comment_mcUdYBWuSCusA0lngKMw7alv1BBGdQiH.jpg

Pobierz
  • 107
będziesz tam mieszkać z kolegą?


@tymekniewydymek: tak, i adoptujemy dzieci

W Polszy?


@TheRazorek: tak :)

to ma 250 metrow uzytkowych ? nie widac w ogole nie widac


@KrowkaAtomowka: 250 metrów wbrew pozorom to nie jest aż tak dużo :)

Szacunkowy koszt takiego domu?


@YoshiTurboMaster: celujemy w milion.