Wpis z mikrobloga

1. Staraj się skontaktować z t-mobile w celu wyjaśnienia jednej faktury
2. Dzwonisz na infolinie
3. Słyszysz, że jako firma masz dedykowana obsługę, super!
4. A później, że wszyscy konsultanci są zajęci i trzeba będzie długo czekać, ale zapraszają na czat
5. Wchodzisz na czat
6. Konsultanci niedostępni
7. Tak od kilku godzin

Dziękuje Pan @T-Mobile. Generalnie z operatora byłem bardzo zadowolony do tej pory, mam tu kilka numerów od ładnych paru lat i nigdy nie było problemów, aż do dzisiaj...

#tmobile #gsm
mrwrotek - 1. Staraj się skontaktować z t-mobile w celu wyjaśnienia jednej faktury
2...

źródło: comment_SVH5FHFoFcPHZ8HXHc1r8kUJ2j5XUA8X.jpg

Pobierz
  • 5
@mrwrotek: dwa razy miałem problem z netflixem, tmobile pobierał sobie hajs mimo że był już anulowany i w ogóle nie mogłem korzystać z netflixa bo mieli jakieś problemy z integracją.
Po dwóch miesiącach chyba wyjaśniła się sprawa(kontakt był tragiczny, przynajmniej w tej sprawie), hajs zwrócili i dodatkowo dostałem bodajże 150zł rabatu. Ogólnie załatwili to spoko ale dużo za dużo czasu to trwało.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mrwrotek: niestety korporacje płacą dobrze jedynie menedzerom. Konsultantów jest za mało, bo nikt nie chce za grosze pracować. A robota konsultanta jest jednym z bardziej stresujacych zawodów. Najpierw taki konsultant dostanie zjebe, że Klient zbyt długo czekał na połączenie, a potem tzw #!$%@? główna za sprawę, z którą dzwoni Klient, na którą odbierający nie ma żadnego wpływu.

Mnie kolejki na infoliniach nie dziwią i nie denerwują. Żal mi tylko tych ludzi,
@Subtelna_Halina: Nie jestem zły na konsultantów (bo oni są tylko pracownikami) tylko na t-mobile. Nie oszukujmy się nie jest on najtańszy porównując do innych sieci i liczę, że jednak dzięki temu mają odpowiedni budżet, żeby zatrudnić odpowiednią liczbę konsultantów za stawkę, za którą będą chcieli pracować.

No i co innego jest jak chwilowo nie da się skontaktować w żaden sposób z infolinią a co innego jak trwa to kilka godzin. Szczególnie,
mrwrotek - @Subtelna_Halina: Nie jestem zły na konsultantów (bo oni są tylko pracowni...

źródło: comment_MNhI0XT1dpLYifWvbuWDIPnmcQeEnKVs.jpg

Pobierz
podobnie jak u mnie :D ja się tylko przemęczyłem 3 miesiące i zrezygnowałem z abo i przeniosłem się na prepaid do vikingów. Oni przynajmniej mają spoko helpdesk.