Aktywne Wpisy
KRZYSZTOF_DZONG_UN +122
Larsberg +55
Obecne czasy to jest jakaś masakra. Abstynencja seksualna wywalona ponad skale. Same prawiczki i kawalery po wsiach. Nikt z młodych praktycznie nie rucha. Zero null. Może jedynie jakieś mityczne chady w miastach wojewódzich ale ich jest pewnie garstka. Stare Janusze co się pożenili w czasach gdy była bida mają #!$%@? z Grażynami a ich synom zostaje tylko walenie do porno xDDD
Ten kraj zdechnie jeszcze w tym stuleciu.
#przegryw
Ten kraj zdechnie jeszcze w tym stuleciu.
#przegryw
BTW taka ciekawostka - w 1994 roku po drogach w #uk jeździło milion i 86 tysięcy Sierr (jedna trzecia całej produkcji tego modelu). W 2005 było 67 817 sztuk. Obecnie jest tam zaledwie 3 450 egzemplarzy (dane z DVLA) ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#samochody #motoryzacja #carboners #youngtimer #ford #sierra #czarneblachy
Tak czy siak to nawet nie jest jedna trzecia procenta tego co było. Masakrycznie je przetrzebiło (fordowska blacharka to jedno, ale przepisy UK nie pomagają, a wręcz jeszcze bardziej dobijają). A przecież nie minęło jeszcze nawet 25 lat od zakończenia produkcji...
@Atreyu:
O, tu masz przykład auta które jest w UK na wymarciu przez durne przepisy odnośnie złomowania.
@oficer-prowadzacy: to tylko się cieszyć, że złom znika z ulic. Takich przepisów bardzo brakuje w Polsce w połączeniu nie z karami za jazdę starymi gratami a dotacjami na zakup nowych.
Obyś #!$%@? trollował xD
Raczej inicjatywa prywatna, bo oficjalnie takie wydawano tylko w województwie gdańskim.
@Singularity00:
Jeśli taka Sierra ma benzynę z gazem to jest czystsza od "nowoczesnych benzym" z wtryskiem bezpośrednim, które emitują mikrocząsteczki sadzy i trzeba w nich montować GPFy xD
A kwestia bezpieczeństwa to już jest bardziej kwestia osób jadących w środku, bo jeśli przechodzą przegląd to znaczy że też skręcają i hamują.
@oficer-prowadzacy: przejście polskiego przeglądu nie oznacza niczego konkretnego poza tym, że diagnosta zgarnął opłatę.
Właśnie przeglądy w takim UK i kilku innych krajach pokazują prawdę - stare auta są po prostu stare i powinny być dla dobra wszystkich z dróg usuwane. Udawanie, że skoro skręca i hamuje to
Nie każde stare auto to wrak. Nawet większość z nich to nie są wraki tylko w pełni sprawne pojazdy. W UK to nie przeglądy zabijają stare auta, bo mają tam niekiedy mniej rygorystyczne podejście w tej kwestii (np.: u nas z odpryskiem na szybie nie przejdzie, w UK tak), tylko durne przepisy z zaporowymi podatkami i dopłatami do złomowanych aut. A zwalanie winy za wypadki wyłącznie na stare auta, a
Stan dróg to jedno, ale w połączeniu z kiepskim autem mamy prostą receptę na wypadek śmiertelny. No ale wygodniej dla policji jest wpisać prędkość jako powód.
W nowych autach nawet miejskich masz większe szanse wyjść cało niż w trupach z lat 80 czy 90.
Lubię pooglądać stare auta ale
Jeśli lubisz stare auta to nie wiem jak możesz być za takimi przepisami, bo to je po prostu #!$%@? zwyczajnie zabije.
I to w dodatku zabije w taki sposób że nawet nie da szansy uratować na ich uratowanie przez pasjonatów, bo #!$%@? państwowych dopłat sprawi że bardziej będzie się opłacało zezłomować zamiast komuś sprzedać. Zwłaszcza te auta których już teraz jest mało, ale wciąż są niewiele warte (Fiaty Ritmo, Ople
Dla jasności, generalnie jestem za tym aby:
- jeśli auto jest w świetnym stanie technicznym to mimo wieku/braku norm powinno mieć szansę być użytkowane dalej BEZ ŻADNYCH DOPŁAT
-jeśli auto wykazuje już zużycie (czyli z 90% starych aut) lub niesprawności to powinno być wycofane z eksploatacji
bez żadnego wyjątku
- dla tych, którzy chcą starego grata wymienić na nowy
Tą Sierrę ze zdjęcia to byś zezłomował? I co to znaczy że wykazuje zużycie? Każde używane auto wykazuje zużycie.
Niemal równie precyzyjny zapis co ten o odholowywaniu aut "których stan wskazuje na nieużywanie", przez który ostatnio chcieli odholować jakiemuś dziadkowi malucha który był opłacony, ale był używany tylko od święta. Kto to będzie ustalał czy auto się nadaje? Jeszcze więcej #!$%@? biurokracji.
Ja mam w chwili obecnej u siebie 40