Wpis z mikrobloga

Cześć @GearBest_Polska,

mam pytanie odnośnie słuchawek, które kupiłem u Was (chodzi o czarne słuchawki Xiaomi BT). Zamówienie złożone 2018-05-18 a paczka odebrana 2018-06-04. Wszystko pięknie działało do zeszłego tygodnia gdy czarne słuchawki padły (nie można ich naładować (ale po wpięciu do ładowarki/powerbanku nagrzewają się lekko), diody się nie świecą i nie reagują na próbę uruchomienia itp.). Słuchawki są w stanie idealnym i nie są uszkodzone mechanicznie. Napisałem do supportu ale twierdzą, że nie są mi w stanie pomóc bo nie mam "tem code on the package". Opakowanie i paczkę wywaliłem zaraz jak sprawdziłem czy wszystko działa w dniu odbioru. Czy mogę liczyć na wymianę słuchawek na sprawne?

Dane dotyczące "problemu":
Ticket:T18072406253
Order Number:18051500986907334972
  • 1