Wpis z mikrobloga

#dpd - nie polecam. #paczki #afera
tl;dr - Nie dostarczyliśmy paczki i co nam Pan zrobi.

Paczka pobraniowa wysłana tydzień temu, we wtorek poprosiłem o zmianę adresu na miejsce pracy ("Panie ja tylko do 16 jeżdżę). Środa nic, czwartek nic, piątek nic. Status - magazynowanie paczki.
Jutro wyjeżdżam na tydzień urlopu.
Przypominam, paczka pobraniowa, koleś z drugiej strony czeka na kasę.

DPD nie tylko nie poczuwa się do odpowiedzialności, ale jeszcze stwierdza, że nadawca musi zadzwonić i ładnie poprosić jeśli paczka ma jeszcze na mnie czekać za tydzień.

Dostarczenie paczki - dno.
Obsługa klienta - dno.

I taka rozmowa z konsultantką (wcześniejszej niestety nie skopiowałem):


Witamy na czacie DPD Polska!

12:16:29 DPD czat: Witamy w DPD Polska. Proszę czekać na naszego konsultanta.

12:16:29 Anna Borowiecka: Witam. W czym mogę pomóc ?

12:16:37 TT 0000111908848U: dzień dobry

12:16:46 TT 0000111908848U: przed chwilą rozmawiałem z konsultantem

12:16:50 TT 0000111908848U: ale coś rozłączyło

12:16:59 Anna Borowiecka: W czym mogę pomóc ?

12:16:59 TT 0000111908848U: gdzie mogę odebrać paczkę z magazynu w Gdańsku?

12:17:21 TT 0000111908848U: a drugie pytanie - przed chwilą zmienił się status paczki na "odbiór własny"

12:17:36 TT 0000111908848U: ale oddział na WA1, z wcześniejszego GDN

12:18:09 Anna Borowiecka: Według informacji w systemie paczka jest umówiona na odbiór własny.

12:18:32 TT 0000111908848U: nie o to prosiłem, ale ok, niech będzie. Gdzie ten odbiór ma się odbyć?

12:18:47 TT 0000111908848U: bo czekam na paczkę od 3 dni, jutro wyjeżdżam na urlop więc trochę nie mam wyjścia, prawda?

12:19:09 Anna Borowiecka: Kowale ul Starowiejska 33.

12:20:00 TT 0000111908848U: i paczka będzie czekała przez tydzień?

12:20:04 TT 0000111908848U: czy ją odeślecie?

12:20:49 Anna Borowiecka: To już zależy jaką dyspozycję wyda nam nadawca.

12:21:11 TT 0000111908848U: czyli teraz będziecie się kontaktować z nadawcą?

12:21:18 TT 0000111908848U: nie bardzo rozumiem.

12:21:36 TT 0000111908848U: nie potraficie dostarczyć paczki od środy

12:21:41 TT 0000111908848U: mija 3 dzień

12:22:08 Anna Borowiecka: Nadawca sam będzie się kontaktować.

12:22:08 TT 0000111908848U: teraz nie dość, że sam będę musiał po nią pojechać to będziecie się pytać nadawcy co z nią zrobić, chociaż dokładnie powiedziałem, czego oczekuję i dlaczego?

12:22:41 Anna Borowiecka: Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

12:22:46 TT 0000111908848U: dlaczego uważa Pani, że nadawca powinien tracić swój czas z powodu tego, że nie potraficie dostarczyć paczki?

12:22:54 TT 0000111908848U: nie oczekuję przeprosin tylko rozwiązania problemu

12:23:38 Anna Borowiecka: Jest możliwość odbioru lub mogę wysłać maila z interwencją na doręczenie w poniedziałek.

12:23:57 TT 0000111908848U: super, tylko w następny poniedziałek dopiero będę w biurze, jadę na urlop

12:24:07 TT 0000111908848U: dlatego też zależało mi na odbiorze w tym tygodniu

12:24:28 Anna Borowiecka: Niestety nie ma możliwości doręczenia dzis.

12:24:28 TT 0000111908848U: przesyłka została wysłana tydzień temu

12:24:51 TT 0000111908848U: wiem, że nie dziś. W takim razie dostarczcie ją w kolejny poniedziałek

12:25:06 TT 0000111908848U: czyli 13 sierpnia

12:25:27 TT 0000111908848U: a do nadawcy zadzwońcie i wytłumaczcie mu, dlaczego nie dostał pieniędzy z pobrania

12:25:49 Anna Borowiecka: Taką dyspozycję może wydać nadawca, ponieważ jest to długi czas trzymania paczki w magazynie.

12:26:11 TT 0000111908848U: Jest długi, ale nie jest to ani wina nadawcy, ani odbiorcy

12:26:56 TT 0000111908848U: więc może warto ponieść konsekwencje braku dostarczenia paczki przez tydzień!

12:27:00 Anna Borowiecka: Tak jak napisałam wyżej, proszę aby nadawca z nami się skontaktował w tej kwestii.

12:27:18 DPD czat: Proszę czekać, za chwilę konsultant będzie kontynuował korespondencję.

12:27:37 TT 0000111908848U: Bardzo mi przykro, ale to skandaliczne. To jest wasze zaniedbanie i to Wy powinniście zrobić wszystko, żeby sytuację rozwiązać

12:27:48 TT 0000111908848U: a nie wymagać od nadawcy dodatkowego zaangażowania.

12:29:38 DPD czat: Proszę czekać, za chwilę konsultant będzie kontynuował korespondencję.

12:30:43 Marcin Toporowski: Witam. W czym mogę pomóc?

12:31:12 TT 0000111908848U: proszę przeczytać wcześniejszą konwersację

12:31:27 TT 0000111908848U: i wtedy zadecydować w czym może mi Pan pomóc.

12:34:11 Marcin Toporowski: Proszę o chwilę cierpliwości, sprawdzam.

To be continued.
  • 9
  • Odpowiedz
12:40:55 Marcin Toporowski: Ostatnia odnotowana dyspozycja dotyczy odbioru wlasnego na 13.08.2018. Czy jest aktualna?

12:41:18 TT 0000111908848U: nie, nie prosilem o odbiór wlasny w tym terminie a o dostarczenie paczki w tym terminie

12:45:51 Marcin Toporowski: O 12:06 odnotowano dyspozycje przez chat.

12:48:47 Marcin Toporowski: Wczesniej oddzial odnotowal, iz przewidywany termin dostawy to 06.08.2018.

12:49:47 TT 0000111908848U: owszem, a zmiana adresu dostawy nastapila we wtorek

12:49:52 TT 0000111908848U: spodziewalem sie paczki w
  • Odpowiedz
@SamiS: ale jaka wina DPD, wina leży po twojej stronie bo zamówiłeś sobie paczkę na adres domowy( zamiast od razu do pracy) chociaż wiedziałeś że nie będzie miał kto tam jej odebrać, także przez własną głupotę masz teraz problem, a za zmianę adresu teraz jest dodatkowa opłata dla nadawca i musi wyrazić na to zgodę
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@dom3 zaraz zaraz. Zawsze zamawiałem rzeczy do domu i kurierzy przyjeżdżali też po 16. Od kiedy przyjeżdżają tylko do 16? Poza tym - to ciezka rzecz i nie chce mi się wozić jej kolejka z pracy.
@FalseIdeas przez telefon z kurierem.
  • Odpowiedz
@SamiS: przyjeżdżali po 16 bo mieli tyle paczek że się nie wyrabiali do 16, a jak ktoś rozwiezie wszystko wcześniej to przecież nie będzie specjalnie czekał żeby tobie doręczyć paczkę po 16, tylko wraca na magazyn. Zwłaszcza teraz jak już DPD powoli się szykuje na sezon i trasy są zmniejszane i dostawiane są kolejne busy do bardziej obciążonych tras
  • Odpowiedz
@SamiS: No i dalej nie wiem jak sobie wykminiles, że przeadresowałeś paczke. Kurier ma swoj wycinek miasta ktory obsluguje i tyle w temacie logistyki. A ty nie jestes stroną umowy z DPD, żeby ingerowac w zakres uslugi i generowac dodatkowe koszty. Nie ogarniam o co sie pultasz. Rozumiem, ze nie odebrales paczki i wkreciles sobie, ze zostanie dostarczona pod inny wskazany adres o wyznaczojen godzinie, tak?
  • Odpowiedz