Wpis z mikrobloga

@Julek00: Jaką masz koncepcję? Po zatankowaniu przestawiłem przełącznik rezerwy, przejechałem 2 km i zgasł w trakcie jazdy. Popchnąłem go z 500m bo miejsce było nieszczególne bardzo, pomęczyłem rozrusznik i zaskoczył po kilkunastu albo więcej próbach. Przejechałem potem z 10km i znowu to samo. Za każdym razem przy prędkości powyżej 100km/h (ciekawe czy to ma znaczenie). Jak postał z 15min to raz miałem wrażenie że "chce" zaskoczyć ale jednak nie udało się.
@uncleartur albo zapłon, albo paliwo ( ͡º ͜ʖ͡º)

Sprawdź czy kranik działa poprawnie, przy podciśnieniowym, może lać cały czas jak gumy nie trzymają. Musisz zobaczyć jaki stan świec po tym jak zgaśnie. Jak mokre to może być moja diagnoza.
@uncleartur:Jak gaśnie po tankowaniu to korek od baku odkręć i zakręć. Przekręć rozrusznikiem kilka razy i ruszy. Powód? Odpowietrznik nie działa prawidłowo. Naprawa odpowietrznika albo rozszczelnij jakoś korek - zagnij kawałek dłuższego druta (żeby nie wpadł do środka) w kształt brzegu wlewu paliwa, zawieś go i przyciśnij korkiem. Odpowietrznik gotowy. Sprawdź jeszcze czy po zatankowaniu gdzieś Ci paliwo nie spiernicza wężykami spod spodu motocykla - w szczególności jak postawisz maszynę na