Wpis z mikrobloga

@BaKuMMz: Napęd cierpi i hamulce najlepiej ogarnąć przed zimą. Ja jeżdżę jednym cały rok, ale jak masz jakiś droższy/delikatniejszy to lepiej mieć coś bardziej pancernego/tańszego na zimę. Jeśli byś jeździł do pracy/szkoły to błotniki bardzo wskazane.
@BaKuMMz: Nie wiem co chcesz robić zimą na rowerze. Ja codziennie dojeżdżam do roboty, niezależnie od warunków i tak właściwie to problemem jest sól i błoto! Sam śnieg krzywdy nie robi. Sam mróz krzywdy też nie zrobi. Ale sól lub błoto, to masz od razu cały rower do mycia, czyszczenia i smarowania. Jak masz drogi rower, to na te złe warunki lepiej kupić coś taniego, będzie mniej żal napędu i łożysk.
@Migfirefox: nie chodzi o to, ze nie są pancerne i nie dadzą rady, tylko chyba bym się popłakał gdybym miał czyścić napęd za 3k codziennie z soli ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dlatego ja na zimę mam takiego gruza za 1700zł z marketu i czyszcze go dopiero po zimie, a tak nawalone oleju silnikowgo na łańcuch i daje rade ( ͡~ ͜ʖ ͡°)