Wpis z mikrobloga

@Diplo: no wygląda to... bardzo źle xD Nawet ze zwykłą jednosprzęgłową skrzynia byłoby sporo szybciej od manuala. Ale za to będzie Ci mało palić, znajomemu bierze 6-6,5l. Nic do auta nie mam, bardzo fajne, tylko #!$%@?ło mnie zestawienie sport/cvt. Cvt z definicji przeznaczone jest do spokojnej jazdy, jeżeli nie chcesz wydać majątku na laryngologa. Co te japończyki...
@kinasato: Mi taka pali 7,2 (średnia z baku +/-0,2), miałem podejście do Mazdy 3 w automacie, ostatecznie stanęło na Civic'u. To "wycie" imho brzmi lepiej niż dźwięk jaki wydaje silnik w Maździe jak się go ciśnie z klasycznym automatem. Zresztą pewnie wiesz, że to CVT w Civicu udaje, że ma biegi.
@qmork: porównanie takie sobie bo mazda ma chyba najgorsze automaty w obecnie sprzedawanych samochodach :D Jechałem cx-3 120km manual i 150km 4x4 automat. Automat tak mulił mocniejszą wersję, że osiągi miały porównywalne, a paliła grubo ponad 1l więcej.
@nama może jeździliśmy innymi autami albo masz większą tolerancję na takie sprawy, ja po przejażdżce tym czymś stwierdziłem: ciekawe, ale nie dla mnie i nigdy bym tego nie kupił. Z resztą co ja wiem lubię duże silniki i dźwięk ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Diplo @nama : Jeździłem. Skrzynia pracuje... bardzo średnio. Porównywanie jej do dwusprzęgłowej to absurd, nawet zwykłe jednosprzęgłowe Zf-8 bije ją na głowę. CVT ma dużo plusów i swoje zastosowania, ale na pewno nie jest to sport. Ja wiem, że jesteście ostro podjarani nowym samochodem, ja też bym był :D Ale obiektywnie takie lekkie 180KM auto z dwusprzęgłówką mogło być dużo szybsze. Pytanie jeszcze czy komuś to potrzebne :))
@kinasato: ¯_(ツ)_/¯ DSG jest fajne jak jest nowe, a potem pełno wątków o DQ200 na forach całego VAG'a.
Opel prawie w ogóle nie ma Astr z automatem jako demówek. W segmencie C i cenie tej Hondy/Mazdy z automatem w sumie nie za bardzo jest co wybrać, no może teraz Kia/Hyundai i 1.4T, ale jak szukałem auta rok temu to Hyundai miał Elantrę z wolnossącym 1.6, które w ogóle się nie odpycha