Wpis z mikrobloga

@amath: ciśnienie ok, główka ramy była luzowana, bo za ciężko ktoś skręcił po wymianie łożyska. Efekt ten sam.

Ogólnie to mam wrażenie, że jakieś dzbany ten motocykl wcześniej serwisowały, a ja przy zakupie tego nie ogarnąłem niestety, ale poza tym maszyna jak złoto :D
@piotreek88: akurat, że serwisany dzbany to niestety w 3/4 prawda. patrzę czasem co ,,renomowane'' serwisy nawyprawiały przy moto to przerażenie łapie.

no dobra, a masz możliwośc wrzucenia koła na wyważarkę statyczną ? ewentualnie podnieść przód i zakręcić i zobaczyć jak to się kręci
@amath: i tak muszę oddać do serwisu na te regulację zaworów i zmianę opon, to im powiem o tym, żeby zobaczyli co i jak.

Poza tymi prędkościami moto jedzie jak po sznurku, nawet za bardzo mi to nie przeszkadza, ale ma tego nie być, więc niech zrobią tak, żeby nie było
@piotreek88 ostatnio zakupiłem moto z podobnym problemem, przy podobnych prędkościach przy zakrętach motocykl robił wężyk. Oraz przy hamowaniu też lekko odbijala kierownica. Pierwsze co to wymieniłem oponę, lekko pomogło a wczoraj wymienilem główkę ramy i motocykl Chodzi jak nowka.
@piotreek88: gdyby przy każdej ściągało w bok to może ktoś źle wyregulował łańcuch (np. z jednej strony bardziej naciągnął niż z drugiej), ale ja się nie znam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@piotreek88:

Te łożyska jak ktoś za mocno skręcił i tak jeździły to mogą być już walnięte. Ogólnie to bym obstawiał problem w główce, nieważone koło by się roztelepywało wraz z prędkością.
Sprawdź czy Ci prosto jedzie bez trzymanki poniżej prędkości wężykowania a jak masz jaja to nieco powyżej też. Jak ciągnie na ktorąś stronę to główka ramy.
A jak nie ciągnie to nie wiem :-)
Sprawdziłbym liniowość ułożenia tylnego koła, przednie