Wpis z mikrobloga

Ale jaja w tym Gdańsku. DCT ugiął się przed Maerskiem i poprzyjmował statki które były opóźnione ze względu na tajfuny w Azji. Wyszło, że w jednym tygodniu wpłynęły 4 duże statki oceaniczne zamiast dwóch i mają #!$%@? 88% placu, i ciężko robić jakiekolwiek manipulacje kontenerami xD

W związku z tym pociągi eksportowe stoją pod Malborkiem bo terminal ich nie wpuści, można było jakoś działac drogowo, ale przewoźnicy zapowiedzieli strajk na wtorek i blokadę drogi dojazdowej :D

A w #gdynia (BCT/GCT) wszystko bez problemu i w terminie :D

#gdansk #transport #spedycja #spedycjamorska #logistyka
  • 22
  • Odpowiedz
@Line-Storm: Myślisz że importerowi robi różnicę prestiż? On widzi tylko, że z Gdyni kontener dojedzie do niego nawet następnego dnia po wyladunku, a z Gdańska po tygodniu o ile w ogóle
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@sanderus: gdyby to tylko o terminale chodziło to Gdynia miałaby znacznie większe obłożenie. Wieksxasc ladunkow z DCT idzie na daleki wschod, gdzie z Gdyni nie ma bezposredniegk serwisu zodyn armator.
Frqcht za psi grosz, armator traci, terminal zapchany, logistyka #!$%@?, ale DCT liczy jak mu ilosc przladubkow rosnie, such a wow xDDDDD
  • Odpowiedz
@Issac: No i to jest ten problem, że Gdynia nie jest alternatywą dla Gdańska dla kontenerów z dalekiego wschodu. Jak komuś się spieszy to bukuje do Hamburga :)
  • Odpowiedz
@Polinik: Jak przystosują port wewnętrzny do obsługi oceaniców to jak najbardziej mogą. Dobre umiejscowienie geograficzne, połączenie kolejowe z krajem, brak śmiesznych zakazów które są w Niemczech

Jak najbardziej do zrobienia.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@sanderus: nikomu sie AZ tak nie spieszy, tutaj o wysokość frachtu chodzi, spokojnie feedery z Gdyni by to przewiozły do hamburga...
DCT zna swoja pozycje i bardzo wspiera Mearska, a reszta niech se radzi...
  • Odpowiedz
@Issac: Nie musisz mi wierzyć na słowo, ale dla niektórych klientów duze znaczenie ma kilka dni. To teraz powrównajmy sobie sailingi np. armatora OOCL

ETD CNSHA: 10.11 ETA DEHAM: 15.12 (przy braku opóźnień kontener jest w Warszawie najpozniej 17.12)

ETD CNSHA 10.11 ETA PLGDN: 27.12 (zakładając, że skreslamy święta, kontener jest gotowy do podjęcia z DCT 01.01 i u klienta jest 02.02)

Uważasz, że ponad dwa tygodnie, to jest mała różnica
  • Odpowiedz
@seeksoul: o wszystkich xD wszystko jest bardziej restrykcyjne niż w Polsce: waga kontenerow, zakazy drogowe itd. Ostatnio miałem nawet rzekomo napromieniowany kontener :P
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sanderus: zobaczymy, w bct coś im się nie śpieszy z zagospodarowaniem terenów marynarki wojennej, czy zamontowanie tej obrotnicy.
  • Odpowiedz