Wpis z mikrobloga

@Atreyu: Szkoda, że zawsze im z blachą nie wyjdzie, bo auta jako takie dobre robią. Tylko co z tego, skoro zaraz zardzewieje. Miałem okazję jechać 6 MPS, tą 4x4. Petarda auto. Ale nawet podłużnice zaczęło chwytać.
@Eagle_Elephant: trudno uznać kogoś za rzetelnego gdy stwierdza (w korespondencji), że rust proof steel to nierdzewka. Nierdzewka to Stainless steel.

Dodatkowo sam bawiłem się wieloma miernikami i wykrywaczami w labo na uczelni i żaden nie potrafił powtarzalnie wykrywać różnych powłok, nie tylko ocynku ( ͡° ͜ʖ ͡°). Z resztą Sołtysik (nomen omen też dziennikarz motoryzacyjny) dość dobrze opisał dlaczego kolumna nazywała się rust proof steel a nie
@Atreyu test dotyczył samochodów po roku 2013, sami przyznali, że wcześniej bywało różnie, a ty wrzucasz zdjecia dwudziestoletniego samochodu, brawo za logikę.
@Eagle_Elephant Bałkan uzył miernika za kilkaset zł który jest nic nie wart vs badanie laboratoryjne w niezależnej firmie które jasno wskazuję, że blacha jest z dwóch stron ocynkowana.

@ScaRRyMaN co do cienkich lakierów to fakt i to akurat mogli by zmienić
@Atreyu: no tak.. facet na nagraniu produkuje się, żeby wyjaśnić pewną kwestię w sposób tak łopatologiczny, tak, że nawet małpa na której prowadzono eksperymenty by zrozumiała... dał nawet napisy, żeby głuchy mógł sobie przeczytać.. ale nie, zawsze się znajdzie jakiś dzban, który wie swoje..