Wpis z mikrobloga

Protip dla sprzedawcow na #allegro, nigdy nie zgadzajcie sie jak @allegro_pl napisze do Was na wykopie ze usunie Wam absurdalnego negatywa. Jakis czas temu pisalem tutaj o tym ze dostalem negatywa dosc kuriozalnego, kupujacy ocenil wszystkie aspekty sprzedazy na 5/5 ale nie spodobal mu sie gratis i cyk negatyw (na zdjeciu)

Tutaj poprzedni wpis: https://www.wykop.pl/wpis/36658591/allegro-globaleliteshop-szybki-i-fajny-sprzedawca-/

Komentarz bekowy, chcialem go sobie zostawic, bo nie negocjuje z cebulakami ktorzy takim komentarzem chca wyludzic wiecej gratisow. No ale odezwali sie do mnie ludzie z allegro na wykopie, ze mi to usuna. No spoko, czemu nie, mimo ze to absurdalny negatyw to jednak statystyki zaniza wiec chetnie sie pozbede.

I teraz przechodzimy do sedna, no jest smiesznie xD
Allegro usunelo ten komentarz, ale szampanow nie otwierajcie xD Bo pozwolili kupujacemu wystawic komentarz raz jeszcze xD Tym razem oczywiscie dostalem same 1/5 i bez zadnego opisu. I teraz najlepsze, allegro nie moze tego komentarza juz mi usunac... bo jest prawidlowy xD

Tym samym dzieki pomocy allegro zostalem z negatywem z ktorego sie nie wytlumacze klientom, zamiast z negatywem ktory moglem bezlitosnie wysmiac i wyjsc na tym na plus. Usuwanie komentarza z opcja mozliwosci ponownego wystawienia przez kupujacego to jakis absurd, przeciez wiadomo ze ponowny negatyw bedzie jeszcze gorszy niz poprzedni...
Rozmowa z szanownym allegro: https://i.gyazo.com/c506073155a2b9c799d843aa2a78cf18.png

Takze odradzam, nawet jak allegro chce dla Was cos dobrze zrobic, po prostu nie odpisujcie bo oni i tak to, wybaczcie okreslenie, #!$%@? xD

Dzieki @allegro_pl jestescie nieocenieni xD A ja nawet Was juz pochwalilem na PW, czulem ze za wczesnie. Negatywa przezyje, mam duzo pozytywow, ale blagam, nie starajcie sie nikomu juz pomoc bo jeszcze kogos zabijecie.

#januszebiznesu #firma

Edit: A i pomine to ze mam teraz sie kajac przed klientem i prosic o usuniecie negatywa, bo on zapewnil allegro ze to przemysli. Jakbym chcial negocjowac z cebulakiem to bym to zrobil sam juz za pierwszym razem ;)
Pobierz
źródło: comment_i67bS88lWrexYb3v2ZlCKO19r6lMJGz1.jpg
  • 141
Allegro broni kupujących bo trzepie na tym hajs. Nic nadzwyczjanego. Ludzie to dzbany (no i allegro), klikają "Kup" i olewają, nie potwierdzą zwrotu prowizji. Jeśli kurier da dupy to obarczają winą sprzedawcę i pyk, negatyw.

Najgorsze jest to, że nie ma za bardzo alternatywy.

A, jeszcze te nowości dla sprzedających są cudowne! Na przykład, za niedługo będzie przymus wpisywania numerów przesyłek do systemu allegro. Dzbany, jak wpisać codziennie kilkadziesiąt pozycji? Przez wiecznie
Już leć zamykać działalność, jak reszta januszy, którzy za negatywa by zabili i już nie masz 100% zielonego, więc na pewno teraz MYLYJONY kupujących ominie twój sklepik.


@tellet: To nie chodzi o to.

Zawołam tutaj @allegro_pl: jak i samego OP'a - mały wywód od strony sprzedającego. @GlobalEliteShop:

Od pewnego czasu niestety, ale trzeba przyznać rację iż Allegro nie robi absolutnie nic w kierunku sprzedającego.

Sprzedający na Allegro nie ma
@allegro_pl: z całym szacunkiem, ale usunięcie możliwości wystawienia komentarza kupującemu to największy idiotyzm jaki zrobiliście. Przekonałem się o tym na własniej skórze.
W tym roku sprzedawałem na allegro laptopa i dwa telefony.
1. Licytacje zakończone, prowizja oczywiście naliczona i cisza.
2. Żaden z kupujących nie wpłacił za wylicytowany towar.
3. Po siedmiu dniach mail z pytaniem czy mają zamiar płacić.
4. Oczywiście, że nie mają zamiaru. Jeden się nie odezwał w
Pobierz
źródło: comment_wLqHMYvaiOhK85drKuqr04iMzCv6VNEb.jpg