Wpis z mikrobloga

@Ricken: to że coś jest kultowe, nie znaczy że jest też dobre.
Franko to programistyczny i gameplayowy paszkwil, a "kultowy" w niektórych kręgach stał się tylko z kilku powodów:
1. jest tam Szczecin, więc ludzi ze Szczecina to jarało
2. jest brutalność, więc ludzie nahypowani recenzjami z TS/SS łykali to jak pelikany - tak samo jak przy grze Rezerwowe Psy.

Tak naprawdę jedynym plusem tej gry jest muzyka w niektórych momentach.
@Sulikczek: Nie jestem ze Szczecina a też się tą grą jarałem i jaram ponieważ klimat blokowisk z lat 90 jest tu uniwersalny - gra równie dobrze mogła się dziać w innym większym polskim mieście.
- grafika jest kiczowata ale oddaje klimat lat 90, wygląda jak robiona w Deluxe Paincie bo prawdopodobnie "grafik" nie wiedział jak zrobić to inaczej, trzeba pamiętać że grę tą robiła grupka zapaleńców a nie profesjonalni ludzie
-
@meloman:
ad 1. to zobacz jakie rzeczy ludzie robią w paincie. Jakie pixel arty są w stanie zrobić - np. MotionRide Music. Sam program nie jest zły, złe jest robienie czegoś na odpierdziel się i następnie sprzedawanie tego jako pełnoprawny produkt

ad 2. no to jak sam wspominasz mało grasz w chodzone bijatyki bo taki system jak łapanie przeciwnika i tłuczenie go w złapaniu, lub odrzucenie jest w ogromnej ilości tytułów.