Wpis z mikrobloga

#transport #spedycja #bekaztransa

Ale mnie #!$%@?ą te strony i ludzie powtarzający błędne informacje o pakiecie mobilności (transport międzynarodowy). Na głównej wycopu mamy newsa odnośnie tej sytuacji, a w artykule takie głupoty:

Jakby tego było mało dana ciężarówka - po wykonaniu kursu - będzie musiała czekać co najmniej 5 dni na możliwość realizacji kolejny przewozu międzynarodowego

Co za bzdura xD. Przepis ten tyczy się tylko KABOTAŻU i gówno prawda, bo została utrzymana zasada TRZECH KABOTAŻY w ciągu jednego tygodnia i dopiero po wykorzystaniu tego limitu ciężarówka będzie zmuszona do odczekania tych 5 dni.

polscy kierowcy - jeżeli będą przewozić towary między krajami UE (np. między Polską a Francją) - będą musieli otrzymywać minimalną płacę kraju, przez który będą przejeżdżać (tj. w Niemczech - niemiecką, a we Francji - francuską).

Znowu kłamstwo, tranzyt jest wyłączony z płacy minimalnej czyli w w/w przypadku nie obowiązuje Niemiecka płaca minimalna.

I to samo powtarza prawie każda strona, a w radiu to samo
  • 1