Aktywne Wpisy
CrimsonCube +193
Ciekawa informacja w kontekście ostatniej dyskusji o RODOSach na wypoku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#rod #rodos #nieruchomosci #krakow
#rod #rodos #nieruchomosci #krakow
ProstolinijnyW +85
Jak w ogóle można popierać ROD?
-Ogródki zajmują ogromną przestrzeń bardzo często w centrum miast
-Osoba z ulicy nie ma tam wstępu i nie czerpie z tego powodu żadnych korzyści
-W zarządach siedzą stare komuchy
-Ludzie tam palą byle gównem
-To i tak własność miasta więc nie ma problemu by przeznaczyć ten teren na coś innego
-Jak jakiś boomer chce sadzić cebulę czy marchewkę to niech przeprowadzi się do powiatowego albo kupi
-Ogródki zajmują ogromną przestrzeń bardzo często w centrum miast
-Osoba z ulicy nie ma tam wstępu i nie czerpie z tego powodu żadnych korzyści
-W zarządach siedzą stare komuchy
-Ludzie tam palą byle gównem
-To i tak własność miasta więc nie ma problemu by przeznaczyć ten teren na coś innego
-Jak jakiś boomer chce sadzić cebulę czy marchewkę to niech przeprowadzi się do powiatowego albo kupi
Idziesz do przodu, zbierasz, nie musisz liczyć się z niczym, niczego nie pomijasz, nie możesz spaść, iść gdzie nie trzeba, nic nieszablonowego zrobić, Atreus nie może zginąć i o niczym nie możesz zdecydować...
#niepopularnaopinia #ps4 #godofwar #gry
Plus drugi: zginąć możesz na milion sposobów od potworów i szczególnie Valkyrii
w ktorych grach twoi kompani mogli doswiadczyc perma deatha(to jest mega trudne pod wzgledem scenariusza albo nawet samego gameplayu
GoW = RDR2 =HZD >>>W3
. Dla mnie GoW=RDR 2, nie umiem wybrać co lepsze więc dla mnie obie GOTY. GoW bardzo spójny, przez te kilkanaście godzin opowiedział świetna
@aleroc: Ma jednak rację jeśli chodzi o brak konsekwencji. Twoją wymówką jest 'mały nie może zginąć, bo to trudne do zrobienia'. Zatem wszystko leci podobnie jak w bajoszoku infit - gra zbudowana wokoło jednej wielkiej misji eskortowej bez żadnych konsekwencji.
Jeśli gra musi polegać na wmawianiu
@kipowrot: czy ty na pewno grałeś w tą samą grę? Przecież tyle razy można zboczyć ze ścieżki, odkrywać sekrety, dodatkowe walki. Jak nie będziesz miał odpowiedniego poziomu, sprzetu, albo umiejętności gry to te potwory na bocznych ścieżkach cię
oczywiscie, to zaden problem zrobic gameover po smierc atreusa ale jaki bylby tego sens skoro nie mamy nad nim prawie w ogole kontroli? wiesz jakie to by bylo glupie gdyby poraz kolejny raz z rzedu atreus zginal bo AI postanowilo sie gdzies zablokowac?
i nie god of war to nie jest jedna wielka misja eskortowa, byla by gdyby wlasnie atreus mogl zginac, my podczas gry w ogole
Te uproszczenia które zarzuciłeś GoWowi to te które znacząco redukują stany w których gracz walczy z grą, a nie w nią gra. To, że Arteus nie może zginąć jest na pewno dobrą decyzją, bo jak sobie wyobrażasz wtedy system walki? Zamiast siekać przeciwników, musisz pilnować gówniaka? Tak, scenarzyści wytłumaczyli odporność Arteusa poprzez to, że jest bogiem - no ale, niestety wychodzi na
- bohater;
- historia oraz sposób jej opowiadania;
- wysoka jakość wykonania;
Bohater - to kim był Kratos w poprzedniej trylogii, a kim jest teraz jest świetnym zabiegiem. Znamy słabości głównego bohatera, znamy jego przeszłość i teraz widzimy go w nowej rolii, oraz tym jak sobie radzi w nowej rzeczywistości. Nadaje mu głębi.
Historia, no cóż - dobrze napisana i poprowadzona;
Wysoka jakość wykoniania -