Wpis z mikrobloga

#automatyka #wroclaw #plc
Cześć Mirasy. Jestem świeżo po studiach inżynierskich i w zasadzie dopiero zaczynam swoją karierę zawodową. Miałem praktyki w firmie, gdzie coś tam programowałem na PLC i robiłem drobne prace przy systemie zarządzania pracą zakładu (operacje na tagach). Teraz dostałem ofertę pracy w innej firmie i mam dylemat - ile powinienem podać jako satysfakcjonującą mnie stawkę? Nie chciałbym przesadzić ze stawką, a z drugiej strony znam swoją wartość i nie mam zamiaru zarabiać po airze jak w McDonalds, tymbardziej, że ciągle staram się rozwijać (na razie ukończony kurs SEP do 1kV)...Chodzi o region wrocławski.
  • 25
@Mathas: Zadaj sobie pytanie czy ja cos potrafie i jak wiele, bo mam wrazenie(z calym szacunkiem to trudu wlozonego w uzyskanie dyplomu), ze rok na jakims utrzymaniu ruchu dobrze by Ci zrobil
@Myniu: na UR to sie idzie na emeryturze albo jak niechcesz jezdzic, na poczatek integratorka najlepsza =) masz szanse uruchamiac cos od zera czyli zdobyc bezcenne doswiadczenie ktorego nie zdobedziesz w UR "dziala. Nie ruszaj"
Ja po paru latach integracji duzych projektow wytrzymalem na UR 1.5 roku - za nudno.
@Mathas: nie znam rynku we wrocku ale strzelam ze obecnie ze 3k na reke to jakas zawrotna suma nie jest,
@rrobot: Nie wiem jak w innych miastach, ale we Wrocławiu widoczne jest duże przebranżowienie automatyków na pracowników IT z racji na dużą ilość firm stricte programistycznych w okolicy. Myślę, że to też jakoś powinno wplywać na rynek pracowników. Moim celem na start było właśnie 3k, ale chce się upewnić, że nie przesadzam i nei mam chorych wizji.
zarabiać po airze jak w McDonalds


@Mathas: Kumpel uruchamiał automatykę budynkową i HVAC w McDonaldach i na kasę nie narzekał.:)

3k to spokojnie możesz powiedzieć, a jak znasz komunikatywny niemiecki to i 4k możesz rzucić.