Wpis z mikrobloga

Mirki, czy taki zestaw (z obrazka) jest OK?
Komputer nie ma być do grania [dostałem od żony konsolę na święta :)], nie robię na nim grafiki, ale chciałbym naprawdę wygodnie "uprawiać" programowanie (stąd 2 duże monitory i wtedy lepsza grafika). Dotychczas pracuję na laptopie 14", więc podejrzewam, że różnica i tak będzie potężna, ale skoro już mam wywalić trochę kasy to wolę się poradzić, nie znam się na stacjonarkach.
Budżetu wolałbym już nie naciągać dalej, i tak planowałem zmieścić się w 5k razem z monitorami i klawiaturą.

#komputery #pcmasterrace
pokorski - Mirki, czy taki zestaw (z obrazka) jest OK?
Komputer nie ma być do grania...

źródło: comment_UczNXPjPs4z0eFkriMAEwx4Glp3bA2GZ.jpg

Pobierz
  • 32
@pokorski: na pewno potrzebny ci ten dvd? ja bym wywalił. Grafika tez bez sensu jak żadnej gry nie masz zamiaru odpalać, możesz zmienić na coś tańszego. monitory 75hz tak samo, możesz kupic większe 60 hz
@Amasugiru: nie będzie problemów pod Linuksem przy Radeonach? No i w komputroniku kosztuje tyle samo co ten słabszy 1060, a videocardbenchmark.com twierdzi, że Radeon jest dużo słabszy. A na zasilaczach totalnie się nie znam, patrzyłem tylko po firmie, żeby nie było na czarnej liście elektrody. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
A RAM w ogóle procek uciągnie? Wydaje mi się, że 2933 to max co ciągnie ten procesor (i
@pokorski: Teraz spojrzałem tak naprawdę na twoje wymagania to jeśli nic nie będzie grane to w ogóle nie potrzebujesz ani takiego monitora ani takiej grafiki. 2 monitory to nawet integra pocisnie.

A videogamebenchmark to jakiś randomowy zbiór starych passmarków i absolutnie nie odzwierciedlają wydajności, którą prezentują karty. Co do Linuxa to Open Sourcowe sterowniki nie są może jakoś mega obszerne, ale są solidne i rzadko się spotykam z kłopotami. Zwłaszcza, że