Wpis z mikrobloga

To chyba będzie ostatni trailer. Ostatni tego typu, bo zacząłem szycie gry pod Androida i kolejne trailery chcę nagrywać z perspektywy pierwszej osoby, jak pykam na swoim smartfonie :-P

Na załączonym filmiku w obiecanym 4K @ 60 FPS możecie zauważyć przede wszystkim działający HUD - paski życia i spowolnienia czasu, licznik czasu rundy i strzałów, suwak wyciągarki do liny (po lewej) i przycisk do spowolnienia czasu (po prawej). Do tego zapowiadany ray casting, widoczny w dalszej części filmiku. Doszło też kilka ogólnych szlifów, pierwsze optymalizacje.

Co więcej, muszę w końcu ruszyć szerzej z social media. Choć pozakładałem już profile na wszystkich popularnych serwisach, wciąż zastanawiam się nad dobrym logo i formą postowania. Jak chcecie mi pomóc, to zapraszam na mojego małego discorda - tam na pewno będzie dużo więcej screenshotów, a ja w końcu nie będę musiał spamować znajomym na messengerze :D. Na kanale szczególnie przyda się konstruktywna krytyka!

Swoją drogą, to już szósty miesiąc prac! Dzięki wszystkim którzy plusowali i komentowali do tej pory i szczęśliwego Nowego Roku!


Tag do obserwowania: #visherdev
Pozwolę sobie: #gry
Standardowo: #gamedev #libgdx
Visher - To chyba będzie ostatni trailer. Ostatni tego typu, bo zacząłem szycie gry p...
  • 2
@Visher: ja już to chyba pisałem ale patrząc na to nagranie jedną rzecz mam do zarzucenia - brak dynamicznych i szybkich etapów, gdzie można by się rozpędzić - idealnie by było gdyby ludek potrafił zrobić wtedy też jakaś akrobacje, w stylu backflipa żeby dostać dodatkowe punkty. Gra cały czas w takim tempie wydaje mi się troszkę nudna.

Niezależnie od tego gratuluję doprowadzenia projektu do tego etapu - wygląda fajnie i chętnie
@powaznyczlowiek: następnym razem postaram się wypuścić inny trailer, gierka potrafi być dynamiczna, tylko ja wybieram takie momenty - zwykle aby pokazać mechanikę :-p
Szczególnie można namachać się przy stukaniu w różne miejsca ekranu, nie wiem tylko, czy to wszystkim podejdzie (niektórzy wolą gry, gdzie trzeba tylko rytmicznie stukać w jedno miejsce ekranu).
Postaram się też zrobić inną mapę. Dzięki za odpowiedź :)