Wpis z mikrobloga

@Denyero: mam nadzieje, że dobrze automat sprawdziłeś, bo aw 55-50 bywają baaardzo kapryśne (ahh te elektrozawory, ten tylko cie ceni, kto cie wymieniał) ( ͡° ͜ʖ ͡°) Sam troszkę o tym wiem, ale na szczęście pomogła wymiana oleju.
@Saute: @Denyero: ja akurat mam S40, a tu S60 z tego co widzę :P A mój - nie mogę (teraz) narzekać. Uporałem się z różnymi problemami i ostatnie co mu dolega, to to, że niestety raz na jakiś czas trzeba trochę oleju mu dolać ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale poza tym jeździ się super ;)
@mpower: to tak jak ja ;) S40 here i także trochę się nameczylem i nawkurzalem zeby doprowadzić go do stanu używalności (poprzedni właściciele to kretyni), ale teraz tylko tankuje. Silnik na tyle uszczelniony ze olej spokojnie od wymiany do wymiany (15kkm)
@miret210 miałem ta sama skrzynia w lagunie 2 3.0 v6, szarpal po 400000 km, ale ponoć da radę jakoś wyregulowac aby chwilę posłużyła :) tłoczki się ścierają i w tym problem, a sama skrzynia chyba nie do zajechania.
@tomason123: Skrzynia jest świetna, prosty zwykły hydrokinetyk. Problemy są z tymi elektrozaworami. Koszt naprawy około 2-3tysie ale robisz raz i masz już na zawsze. W sumie tyle to porafi tez kosztować wymiana dwumasy i sprzęgła więc żaden koszt.
@mpower: @noelus: v40 here łosie chyba tak mają xDD wystawią na próbę i dopiero po czasie jest wszystko ok u mnie to była podróż na lawecie 300km połowa wina poprzedniego właściciela z plastikową pompą wody a druga to zasilanie cewek. Od tego czasu złego słowa o t4 nie można powiedzieć oprócz detali ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@noelus: @Lysi0: u mnie niestety chyba pierścienie już mają dosyć, bo mimo wymiany uszczelniaczy nadal się poci. Nie jest to jakiś makabrycznie duży wyciek, trzeba dolać tak 300-400ml na 1000km, więc da się przeżyć. Dopóki się wyciek nie zwiększa to w remont generalny nie inwestuje, może się uda jeszcze te 2 lata przemęczyć, bo pewnie dłużej go miał nie będę ;)
@mpower: ja po UPG w tamtym roku ( ͡° ʖ̯ ͡°) od tamtej pory nie ma dużych problemów z olejem jak na swój przebieg, jednak często kontroluje poziom bo turbo ma swoje problemy po utlenieniu się uszczelniaczy odpływu