Wpis z mikrobloga

Dobra mamy 2019 i jakieś tan postanowienia. Ze względu na wiek w końcu mogę startować po #prawojazdy kat A od razu no i mam Mireczki od #motocykle pytania

Nie jestem kompletną zielonką (a może jestem) bo jakieś pojęcie (minimalne albo żadne) mam, aczkolwiek raczej na poziomie wiatr we włosach, silnika ryk a na liczniku 43 xDDDD
Na 125ccm się nie zabiję ale nie siadałam na nic dwukołowego poza rowerem od dobrych paru lat. #noale w rodzinie motocykl to taki trochę standard i pół rodziny o tym gada, w tym ojciec, wiec coś tam wiem wiecej niż przeciętna grażyna z pcimia

No i mam pytanie jak to wygląda zdawanie prawka u nas w PL (a jak macie porownanie do UK to już w ogole super) czasowo, pienieznie i realistycznie (tym bardziej jak się jest kobietą i pchnięcie niektórych motocykli #!$%@?.gif)

Generalnie nie pchałabym się w A, bo nie chcę kupować czegoś przerastającego moje zdolności fizyczne (np. #!$%@? sie i nawet nie dam rady podnieść moto XD) typu jakieś cruisery...
Ale nie chcę mieć ograniczeń w kupowaniu tego co mi się podoba (tj Indian Scout). Czy może jednak lepiej spuścić z tonu i zrobić kategorię niżej, szukać innego motocykla... przy czym wiem też że jest jakiś przepis na kW wzgledem masy wiec nie tylko pojemnosc ma znaczenie

Jak kojarzycie jakiś fajny artykul/wpis na forum/filmik o tym to chetnie przyjmę ( ͡º ͜ʖ͡º)

#kiciochpyta #motoryzacja
  • 53
@Pathlogan widzisz ja myślę że w PL łatwiej bo w UK ten teoretyczny podobno jest bardzo łatwy do #!$%@? i ogolnie duzo #!$%@? sie i wieksze koszty, ale chcialam uslyszsc opinie kogos kto przez to przeszedl - bo znam tylko jedna osobe co #!$%@? teorie w uk 14 razy XD ale w koncu zdal
@PaulStanley koszt w Polsce około 2 tys, czas zależy od pogody. Godziny trzeba wyjeżdzić, dla Ciebie będzie na pewno bardzo trudno bo ba A jest już "duży " motor. Plac nie jest taki łatwy jak kiedyś, wolny slalom ,szybki slalom ,hamowanie awaryjne wszystko mierzone prędkości