Wpis z mikrobloga

#internet #komputer #sieci #pcmasterrace #informatyka

Mirki, mam problem. Mam podłączony komputer stacjonarny pod wifi poprzez adapter. Prędkość jest normalna po czym zaczyna zwalniać i po kilku minutach internet kompletnie pada. Po kliknięciu "rozwiąż problem" internet na chwile wraca do normalności po czym zwalnia stopniowo i znowu pada. Macie pomysły co może być przyczyną? Dodam że na laptopie wszystko działa jak należy.
  • 14
@n1c3: Nie próbowałem, myślisz że to może pomóc?
@waciak: Adapter na usb jakiś noname za kilkanaście zł. Jakiś czas temu normalnie działał, po zmianie komponentów w kompie zaczął świrować. Można prościej? Bo niestety jestem laikiem i nie wiem za bardzo jak zmienić kanał oraz częstotliwość :D
@WojtekRM22: zakładam, że router sieje tylko po 2,4 GHz, zasięg na kompie ile kresek Ci pokazuje (jak daleko masz od PC do routera)? Jak serio kupiłeś jakiegoś no-name za grosze, to podejrzewam, że te gunwo się sypie i czas wydać nieco więcej monety >50 zł
@WojtekRM22: wiesz co - to się może wydawać śmieszne, ale mi to pomogło w 80% przypadków - brak internetu, jak nie mogłen wejść na 192.168.0.1 itp. warto spróbować, ewentualnej potem się brać za bardziej "skomplikowane" rzeczy. po prostu wszystko odłącz od routera, wszystkie kable i go zostaw.
@waciak: Zasięg full, centralnie pod moim pokojem jakieś 2/3 metry w dół. Chyba zainwestuje w coś lepszego, ale mimo wszystko mam wrażenie że nie w tym rzecz :D
@n1c3: Hmm, no może spróbuje. Kurcze no ale gdyby na innych urządzeniach internet nie działał też to bym rozumiał, ale tylko na pcie tak wariuje :D
@WojtekRM22: odłącz już I weź książkę, albo jakaś grę singleplayet i Ci zleci szybko. jak się okaże, że to nie to - to nic się nie stanie. a jeżeli pomoże, to git. spróbować warto, nic Cię to nie kosztuje :)