Wpis z mikrobloga

@JanDzbann: jaki silnik? te starsze laguny II i megane II z 1.9 dci to podobno porażka, ja mam Megane III z 1.6 dci, brat kupił lagune z 2.0 dci ale jeszcze bez fabrycznego dpf i też wszystko bangla. Wuja ma Scenica 1.6 benz i też wszystko bez zarzutu. Nic się nie #!$%@?, a serwisujemy u mechanika który wcześniej robił w ASO renault.
@JanDzbann: Kupno używanego samochodu to loteria, miałem w rodzinie kilka samochodów ze stajni Renault - z żadnym nie działo się nic poważnego, równie dobrze mogłeś trafić na VW i mieć podobne problemy^^
@Rinter
Też serwisuje u gościa co wczesniej był w ASO renault, wiekszosc czesci ktore montuje to oryginały.
Ale Renault zaskakuje i #!$%@? sie prawdopodobnie cos na co byś nie wpadł, w tym wypadku chyba skrzynia biegów.
@JanDzbann: Skoro coś ze sprzęgłem a sprzęgło było robione to może być wina mechanika, albo wadliwej części. Nie ma co z góry narzucać że renault to zło. Sam mam styczność z renault i francuzami i działa jak każde inne auto. W każdym coś się może popsuć.
@Traviu: Bo miałeś sławny 1.5. Niestety niektóre silniki po iluś latach to już podwyższone ryzyko zakupu. To samo dotyczy silnika 1.9DCI 120KM. Wersje PB oraz 2.0DCI w renault są ok.
@Pio23: Tylko jak kupowałem 1.5dci to zobaczyłem, że ten silnik jest w wielu markach- dacia, nissan, a nawet w mercach (A klasa to nie merc, wiem). Trochę znajomych na tym jeździło i było ok. Silnik jak silnik ale osprzęt #!$%@?. U mnie było wszystko naraz: wtryski, turbina, sprężarka klimy, jakieś korbowody itd.
Jak dostałem listę co jest do wymiany po zrobionej już wcześniejszej wymianie połowy auta (władowałem chyba 5k naraz w