Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#zwiazki
Jestem z dziewczyną 5 lat. Prowadzę własną dzialanosc, ona studiuję kierunek bez perspektyw na duże zarobki. Ogólnie to nie robi nic żeby coś zmienić w swoim życiu, nie chce chodzić na siłownię, nie uczy się nic przydatnego poza studiami, tylko zajmuje się jakimiś glupotami, np. oglądaniem seriali pół dnia. Języki obce wydają się jej bez sensu, nie umie się nawet dogadać po angielsku. Ja poza pracą staram się dbać o siebie, uczyć się w swoim zawodzie, żeby mieć jak najłatwiej w życiu.
Często gdy przeglądam instagrama, patrzę na dużo ładniejsze i wysportowane dziewczyny to jest mi aż smutno, że moja nawet nie chce spróbować lepiej wyglądać. I nie chodzi tylko o wygląd, sama świadomość że dużo dziewczyn odnosi sukcesy zawodowe również mnie dobija, gdy patrzę na osiągnięcia swojej dziewczyny.
Kocham ją, ale czuję że na dłuższą metę się nie zgodzimy. Ona chciała by dzieci i ślub odrazu po studiach, bo uważa że musi bo jest młoda, gdy ja chciałbym najpierw dobrze się ustawić z kasą.
Coś jest ze mną nie tak ze źle czuje się w tym związku? Boję się że jak z nia zerwe to nie znajdę nigdy dziewczyny która by mnie zainteresowała.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Nie siedź w domu w ferie i w wakacje
  • 15
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania skoro nie robi wg Ciebie nic wartościowego to co Cię w niej jeszcze interesuje? Piszesz, że boisz się, że nie znajdziesz żadnej, która by Ciebie zainteresowała. A ta interesuje? Bo z tego co piszesz to chyba Ci nie odpowiada. Jeśli nie odpowiada to droga wolna. Gorzej nie będzie.
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: trafiłeś na typową „matkę-polkę”, tylko że jeszcze młodą.