Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Gdzie można poznać wartościowe dziewczyny, które już nie będą zajęte? Mam 26 lat, trwa teraz taki okres, że bardzo często chodzę na wesela moich znajomych i przyjaciół. Większość z nich jest w moim wieku lub jego okolicach i swoje partnerki/partnerów poznało już w szkole średniej lub na początku studiów. Wydaje mi się, że wartościowe i w jakiś sposób atrakcyjne osoby "odnalazły" już siebie i nie zmieniają partnerów jak rękawiczki, no bo w sumie po co, jeśli trafiło na siebie dwoje odpowiedzialnych ludzi z jakimiś zasadami i szacunkiem do siebie? Byłem też w związku przez kilkapierwszych lat studiów, ale mój związek akurat nie przetrwał - ze względu na odległość, nie da się zbudować czegoś trwałego widząc siebie przez 5-6 lat raz na 3 tygodnie albo i rzadziej. Mimo to nikt nikogo nie zdradzał, a z ex mam do dzisiaj przyjacielskie stosunki i życzę jej jak najlepiej.
Już nie studiuję, w pracy 90% składu to faceci, jakieś życie imprezowo-towarzyskie bardzo spowolniło ze względu na to, że każdy ma już pracę i większość moich znajomych stały związek. Stąd pytanie, gdzie można poznać wartościową partnerkę (tak, wiem, że dla każdego będzie to oznaczało co innego - dla mnie taka podstawa to wierność, wzajemny szacunek, zaufanie i szczerość, jak to będzie, to wszystko inne się zbuduje).
Nie cierpię żadnych Tinderów czy innych Badoo, jest to dla mnie sztuczne i strasznie materialistyczne. Jakieś pomysły albo przykłądy z Waszego życia? :D

#zwiazki #feels #tfwngf #logikaniebieskichpaskow #przegryw #zalesie #niebieskipasek #tinder #badoo

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla młodzieży
  • 23