Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki, mam do was dosc wazne pytanie, takie wiecie zyciowe! :)

Jestescie roznymi ludzmi, mysle ze dosc obiektywnymi, czesc z was zna mnie osobiscie, czesc zna mnie z glupich komentarzy(pewnie wiekszosc?), czesc z was sledzi moje poczynania w serwisowaniu elektroniki tutaj badz na instagramie, ktorym spamuje co jakis czas.
Mniej wiecej wiecie jak podchodze do swojej pracy, normalnie Monk.

Wymyslilem sobie ostatnio youtuby, troche z ciekwosci, troche z nudy, troche zeby sie wyzalic z jakim szajsem przychodzi sie mierzyc w pracy ale tez zeby uzmyslowic klientow jak to wyglada.
Temat nawet chwycil, choc moje umiejetnosci oratorskie lepiej przemilczec, tak samo raczej grafikiem nie bede ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Postanowilem pokazywac urzadzenia, ktore do mnie przychodza, ich stan, to co mogło się stać, diagnoze czy kompletne naprawy na live, bez ciec i montazu.
Zazwyczaj nie znam serwisu, osoby, czasami dostane informacje o miescie z jakiego urzadzenie jest wiec chyba dosc anonimowo?
Mysle ze z pewnoscia nie jedna osoba korzystała z usług typowych serwisow gsm i moze chciała by wiedziec co sie dzieje z jej telefonem, szczegolnie kiedy sa jakies problemy czy komplikacje.

Poniżej taki wlasnie live bo w tej formie pojawiam sie na yt

https://www.youtube.com/watch?v=M41ZvXwRtRw

Zrobiło sie larum! Podzielilem sie linkiem z serwisem od ktorego dostalem partie urzadzen, ten posiadal wiedzie po kim to jest i poslal dalej.
Szambo wybiło w postaci roznej masci telefonow, zali, pretensji na facebooku na prywatne konto etc.
Okazało się, że serwisant jest niepelnosprawny i w zasadzie nie wie co robi, wiec to ma tlumaczyc sprawe, a ja mam przeprosic i usunac material „bo nie wypada” „bo jestesmy z jednej branzy” „koledzy po fachu” i ten ton.

Jak postapic dalej? Ulegac i usuwac?

p.s.
Temat rozkrecil sie bardziej ale o tym moze pozniej.

#elektronika #lutowanie #lutujzwykopem #youtube #kiciochpyta
  • 34
@Pan_Slon: szczerze? #!$%@?łbym żale, jeśli ktoś jest niepełnosprawny (wtf?) w stopniu uniemożliwiającym właściwy serwis, to nie jest to osoba kompetentna do tego typu czynności, jeśli byłbym konsumentem to cieszyłbym się, że wypływa szambo i wiem który serwis omijać.

Oni się obsrali i przelewają teraz smutki na Ciebie, jaki to z Ciebie jest ch*jowy kumpel, że tak się nie robi, etc. To co robisz robisz dobrze, dokładnie i starannie, o siebie nie
@Pan_Slon: nic nie usuwać. Partactwo należy tępić. Niepełnosprawny serwisant brzmi jak zarzutka marnej jakości, a nawet jeśli to prawda, to odpowiada za to i tak serwis, a nie konkretny pracownik.

Twój kanał to najlepsze, co przydarzyło się branży od dłuższego czasu. Nie widziałem jeszcze czegoś takiego na polskim youtubie. Nostalgia motzno podczas oglądania niektórych filmików ()
Luis by miał #!$%@?.
Argumenty typu: „nie wypada”, „ta sama branża”, „koledzy po fachu” są z przysłowiowej dupy. To nie jest ta sama branża bo z tego co widziałem do tej pory na twoich nagrywkach to podchodzisz do tematu dosyć profesjonalnie w odróżnieniu od typów, których „branża” specjalizuje się w wysyłaniu tobie sprzętu, którego nie potrafią naprawić. Zastanów się jak byś zareagował gdyby ktoś skrytykował twoją robotę.
Przecież nie podałeś nazwy serwisu, niech się gonią.


@dktr: zgadza sie, nawet nie mialem pojecia kto to robil, wiedziałem wówczas ze miasto Otwock. Sek w tym ze mu i jego znajomkom pekaja tylki teraz, w zasadzie dolewaja oliwy do ognia, jednak mam pewne rozterki z ta sytuacja dlatego napisalem i prosze o opinie, sugestie czy podzielenie sie punktem widzenia
@Pan_Slon: Mirek, jak chcesz coś robić publicznie, tak jak na jutubie, to musisz się nie przejmować tym co ludzie piszą czy mówią, tylko po prostu robić swoje. Musisz się uodpornić. Olej komentarze a przejmuj się dopiero jak ktoś będzie chciał wejść na drogę sądową, ale i tak mówienie i pokazywanie prawdy nigdy nie powinno być niczym złym lub karanym (choć w dzisiejszych czasach nowoczesnej wolności słowa różnie to bywa).
@Pan_Slon: Jak chodzi o jutuba to dla mnie max długość filmiku to 15 min, a najlepiej 10. Dłuższych nie oglądam, a jak coś zapowiada się na bardzo interesujące to zapisuję na listę "na potem" a póżniej i tak nie oglądam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
„bo nie wypada” „bo jestesmy z jednej branzy” „koledzy po fachu”


@Pan_Slon: Stereotypowe "polaczkowe" pierdzielenie. Nie lubię tego określenia ale takie zachowanie, wypada/nie wypada, nie mówienie wprost, wystosowywanie listów czy wypowiedzi gdzie właściwa treść znajduje się między liniami, to jest coś co rzeczywiście w Polsce zdaje się być na porządku dziennym jak chodzi o stosunki zawodowe i chyba określenie "polaczkowe" tutaj akurat pasuje. Jest to jedna z głównych rzeczy, które zniechęcają
@Pan_Slon: Jak chodzi o jutuba to dla mnie max długość filmiku to 15 min, a najlepiej 10. Dłuższych nie oglądam, a jak coś zapowiada się na bardzo interesujące to zapisuję na listę "na potem" a póżniej i tak nie oglądam ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@4833478: akurat Słoń pokazuje cały proces naprawy, bardzo wartościowy i fajny content, jak chcesz krótkie #!$%@? + najlepiej podstawione usterki to odpal
akurat Słoń pokazuje cały proces naprawy, bardzo wartościowy i fajny content, jak chcesz krótkie #!$%@? + najlepiej podstawione usterki to odpal sobie REWA :)


@Atariauke: rację ma, średnia to od 5 do 15 minut taka podzielność uwagi większości ludzi :) nic złego w tym nie ma, odkrywam dopiero działanie YT od drut strony ale trochę już ogarnąłem ;)
@Pan_Slon: to tak, ale pokazujesz obszerny materiał, w całości. To jakby Dave z EEVblog zamiast 20-30-50 minutowych odcinków (które ogląda pełno osób) robił shorty po 8 minut, mało informacji by przekazał, zniknęłaby pewna otoczka, byłoby IMO gorzej. Proces naprawy czy objaśniania jakiegoś zjawiska czasami potrafi trwać, możesz za to walnąć jakąś krótką relację, typu test kabli (chociaż stoppodrobom/4gsm to scam i niestety dałeś się wyrolować, nie mają oryginalnych produktów, a przynajmniej
@Pan_Slon: Jak ogółem nie interesują mnie telefony, tak Twój kanał chętnie oglądam.
Co do sprawy, to jak według serwisu "serwisant nie wie co robi" to jest wina serwisu że go zatrudnili.
Ty po prostu powiedziałeś że inny serwis no i tyle. Nie ma w tym nic złego, zwłaszcza że rzeczowo wyjaśniłeś na czym polega problem z tą "naprawą" z tamtego serwisu.
Nie ma co się przejmować, dopóki nie ma podanego klienta/serwisu
chociaż stoppodrobom/4gsm to scam i niestety dałeś się wyrolować, nie mają oryginalnych produktów, a przynajmniej nie wszystkie)


@Atariauke: hmm skupilem sie na kablach bo potrzebowalem troche kabli i wszystkie ktore przeszly przez moje rece ok 40 sztuk byly OK co tez pokazalem, reszta asortymentu nie jest znana no po za tym co przy okazji pokazlem.
nie recze za caly asortyment
legac i usuwac?


@Pan_Slon: poprosić o zaaranżowanie spotkania z tym rzekomo niepełnosprawnym serwisantem i pokazać mu jakie błędy popełnił i jak ich unikać. Wilk syty, owca cała, klienci zadowoleni.