Aktywne Wpisy
amozetoostatniraz +523
Byliśmy u weterynarza, bo nie chciał jeść i był osowiały. Badania zrobione, wyniki książkowe. Weterynarz postawił diagnozę: zakochanie, bo w sąsiedztwie pojawiło się nowe suuczysko. Razem 350 złotych.
#zwierzaczki #psy #weterynaria
#zwierzaczki #psy #weterynaria
WielkiNos +293
Jakiś murzyn profanuje polską flagę, ludzie się buntują, a lewactwo jak zawsze gotowe nasrać na swoich w obronie murzyna. Gardzę.
Sami się poniżajcie jak ta #p0lka która z siebie zrobiła żywy podnóżek dla mokebiaka, ale symbole narodowe proszę zostawić w spokoju. Niech się wam murzyn podpisuje markerem na mordach nie na naszej polskiej fladze.
#lewackalogika #bekazlewactwa #mokebe
Sami się poniżajcie jak ta #p0lka która z siebie zrobiła żywy podnóżek dla mokebiaka, ale symbole narodowe proszę zostawić w spokoju. Niech się wam murzyn podpisuje markerem na mordach nie na naszej polskiej fladze.
#lewackalogika #bekazlewactwa #mokebe
Jestescie roznymi ludzmi, mysle ze dosc obiektywnymi, czesc z was zna mnie osobiscie, czesc zna mnie z glupich komentarzy(pewnie wiekszosc?), czesc z was sledzi moje poczynania w serwisowaniu elektroniki tutaj badz na instagramie, ktorym spamuje co jakis czas.
Mniej wiecej wiecie jak podchodze do swojej pracy, normalnie Monk.
Wymyslilem sobie ostatnio youtuby, troche z ciekwosci, troche z nudy, troche zeby sie wyzalic z jakim szajsem przychodzi sie mierzyc w pracy ale tez zeby uzmyslowic klientow jak to wyglada.
Temat nawet chwycil, choc moje umiejetnosci oratorskie lepiej przemilczec, tak samo raczej grafikiem nie bede ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Postanowilem pokazywac urzadzenia, ktore do mnie przychodza, ich stan, to co mogło się stać, diagnoze czy kompletne naprawy na live, bez ciec i montazu.
Zazwyczaj nie znam serwisu, osoby, czasami dostane informacje o miescie z jakiego urzadzenie jest wiec chyba dosc anonimowo?
Mysle ze z pewnoscia nie jedna osoba korzystała z usług typowych serwisow gsm i moze chciała by wiedziec co sie dzieje z jej telefonem, szczegolnie kiedy sa jakies problemy czy komplikacje.
Poniżej taki wlasnie live bo w tej formie pojawiam sie na yt
https://www.youtube.com/watch?v=M41ZvXwRtRw
Zrobiło sie larum! Podzielilem sie linkiem z serwisem od ktorego dostalem partie urzadzen, ten posiadal wiedzie po kim to jest i poslal dalej.
Szambo wybiło w postaci roznej masci telefonow, zali, pretensji na facebooku na prywatne konto etc.
Okazało się, że serwisant jest niepelnosprawny i w zasadzie nie wie co robi, wiec to ma tlumaczyc sprawe, a ja mam przeprosic i usunac material „bo nie wypada” „bo jestesmy z jednej branzy” „koledzy po fachu” i ten ton.
Jak postapic dalej? Ulegac i usuwac?
p.s.
Temat rozkrecil sie bardziej ale o tym moze pozniej.
#elektronika #lutowanie #lutujzwykopem #youtube #kiciochpyta
Oni się obsrali i przelewają teraz smutki na Ciebie, jaki to z Ciebie jest ch*jowy kumpel, że tak się nie robi, etc. To co robisz robisz dobrze, dokładnie i starannie, o siebie nie
Twój kanał to najlepsze, co przydarzyło się branży od dłuższego czasu. Nie widziałem jeszcze czegoś takiego na polskim youtubie. Nostalgia motzno podczas oglądania niektórych filmików (╥﹏╥)
Argumenty typu: „nie wypada”, „ta sama branża”, „koledzy po fachu” są z przysłowiowej dupy. To nie jest ta sama branża bo z tego co widziałem do tej pory na twoich nagrywkach to podchodzisz do tematu dosyć profesjonalnie w odróżnieniu od typów, których „branża” specjalizuje się w wysyłaniu tobie sprzętu, którego nie potrafią naprawić. Zastanów się jak byś zareagował gdyby ktoś skrytykował twoją robotę.
@Loperamid: reaguje, staram sie to robic lepiej, full problemow do ogarniecia ale do przodu
@dktr: zgadza sie, nawet nie mialem pojecia kto to robil, wiedziałem wówczas ze miasto Otwock. Sek w tym ze mu i jego znajomkom pekaja tylki teraz, w zasadzie dolewaja oliwy do ognia, jednak mam pewne rozterki z ta sytuacja dlatego napisalem i prosze o opinie, sugestie czy podzielenie sie punktem widzenia
@Pan_Slon: Stereotypowe "polaczkowe" pierdzielenie. Nie lubię tego określenia ale takie zachowanie, wypada/nie wypada, nie mówienie wprost, wystosowywanie listów czy wypowiedzi gdzie właściwa treść znajduje się między liniami, to jest coś co rzeczywiście w Polsce zdaje się być na porządku dziennym jak chodzi o stosunki zawodowe i chyba określenie "polaczkowe" tutaj akurat pasuje. Jest to jedna z głównych rzeczy, które zniechęcają
@4833478: akurat Słoń pokazuje cały proces naprawy, bardzo wartościowy i fajny content, jak chcesz krótkie #!$%@? + najlepiej podstawione usterki to odpal
@Atariauke: rację ma, średnia to od 5 do 15 minut taka podzielność uwagi większości ludzi :) nic złego w tym nie ma, odkrywam dopiero działanie YT od drut strony ale trochę już ogarnąłem ;)
Co do sprawy, to jak według serwisu "serwisant nie wie co robi" to jest wina serwisu że go zatrudnili.
Ty po prostu powiedziałeś że inny serwis no i tyle. Nie ma w tym nic złego, zwłaszcza że rzeczowo wyjaśniłeś na czym polega problem z tą "naprawą" z tamtego serwisu.
Nie ma co się przejmować, dopóki nie ma podanego klienta/serwisu
@Atariauke: hmm skupilem sie na kablach bo potrzebowalem troche kabli i wszystkie ktore przeszly przez moje rece ok 40 sztuk byly OK co tez pokazalem, reszta asortymentu nie jest znana no po za tym co przy okazji pokazlem.
nie recze za caly asortyment
@GrindujTopy: w sumie dlaczego? tj mam swiadomosc ze bedzie jazda z cierpami ale co pozew sadowy? bo #!$%@? to wiem bo juz obiecali przyjechac ;)
@Pan_Slon: poprosić o zaaranżowanie spotkania z tym rzekomo niepełnosprawnym serwisantem i pokazać mu jakie błędy popełnił i jak ich unikać. Wilk syty, owca cała, klienci zadowoleni.